• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 14 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Tuesday - 21 May - 2024
0

بارش برف در ۱۳ استان کشور

  • کد خبر : 4045
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۳

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف در ۱۳ استان کشور و لغزندگی و اختلال در تردد جاده ها در این مناطق طی امروز و فردا خبر داد. احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های  پیش یابی هواشناسی، سه شنبه و چهارشنبه […]

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف در ۱۳ استان کشور و لغزندگی و اختلال در تردد جاده ها در این مناطق طی امروز و فردا خبر داد.

احد وظیفه در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های  پیش یابی هواشناسی، سه شنبه و چهارشنبه در شمال غرب، پاره ای از مناطق غرب،  سواحل دریای خزر، برخی مناطق دامنه های جنوبی البرز و سپس شمال شرق کشور، ابرناکی، وزش باد، بارش باران و در مناطق مرتفع بارش برف پیش بینی می شود.

به گفته وی، شدت بارش ها سه شنبه و چهار شنبه بر روی اردبیل، شمال آذربایجان شرقی، شمال آذربایجان غربی، گیلان، مازندران  و گلستان  بیشتر خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: به دلیل  بارش برف ازبعدازظهر سه شنبه و طی روز چهارشنبه در استانهای آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و دامنه های جنوبی البرز در استانهای قزوین، البرز، تهران و سمنان لغزندگی و اختلال در تردد جاده های ارتباطی و کوهستانی پیش بینی می شود.

وظیفه تصریح کرد:  از این رو توصیه می شود مسافرت های ضروری با تجهیزات لازم صورت پذیرد. همچنین اقدامات پیشگیرانه برای کاهش خسارات احتمالی بعمل آید.

وی افزود: در سه روز آینده خلیج فارس و تنگه هرمز و طی روز های سه شنبه و چهارشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

وظیفه یاد آور شد: فردا آسمان تهران نیمه ابری همراه با وزش باد و بارش پراکنده و در ارتفاعات همراه با بارش برف است. بیشینه و کمینه دما ی پایتخت با یک درجه افزایش نسبت به امروز به ترتیب به ۱۲ و ۴ درجه سانتیگرا د بالای صفر می رسد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=4045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.