• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 15 May - 2024
4

بارش باران در برخی استان‌های کشور/دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود

  • کد خبر : 23006
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۳
بارش باران در برخی استان‌های کشور/دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و داده‌های هواشناسی، بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید را در نوار شمالی به ویژه گیلان و مازندران پیش بینی کرد. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا؛ احد وظیفه، با بیان اینکه در دو […]

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و داده‌های هواشناسی، بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید را در نوار شمالی به ویژه گیلان و مازندران پیش بینی کرد.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا؛ احد وظیفه، با بیان اینکه در دو روز آینده در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و برخی مناطق شمالی استان‌های آذربایجان شرقی و خراسان شمالی شاهد بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود، گفت: در دو روز آینده شرایط دریای خزر نیز مواج پیش‌بینی می‌شود، همچنین در این دو روز در نوار شمالی کشور شاهد کاهش دمای بین ۴ تا ۸ درجه خواهیم بود.

مدیر کل هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده نیز در ساعات بعد ازظهر و اوایل شب در جنوب سیستان و بلوچستان، برخی مناطق هرمزگان، جنوب کرمان و جنوب استان فارس، رشد ابر، وزش باد و گاهی رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از روز شنبه تا اخر هفته نیز در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید سبب خیزش گرد و خاک و کاهش دید افقی و کیفیت هوا در برخی مناطق به ویژه مناطق زابل می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا  و پس فردا (۲۰ و ۲۱مردادماه) صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. فردا دمای هوا به ۳۷ و ۲۷ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه به ۳۷ و ۲۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=23006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.