• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
2

انتصاب مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس

  • کد خبر : 18861
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۰۴
انتصاب مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از روابط عمومی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، آئین تودیع شبیر زارع خفری و معارفه سید علی نقی طبیب لقمانی، مدیرکل جدید دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس قبل از ظهر روز دوشنبه مورخ ۹ اسفند ۹۵ در این اداره کل برگزار شد. در […]

۸۲۴۵۲۸۹۶-۷۱۴۵۹۳۳۶به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از روابط عمومی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، آئین تودیع شبیر زارع خفری و معارفه سید علی نقی طبیب لقمانی، مدیرکل جدید دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس قبل از ظهر روز دوشنبه مورخ ۹ اسفند ۹۵ در این اداره کل برگزار شد.

در این مراسم آقای مهندس سید علی نقی طبیب لقمانی با صدور حکمی از سوی جناب آقای افشانی استاندار محترم فارس، به عنوان مدیر کل جدید دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب و از تلاش‌های آقای شبیر زارع خفری مدیر کل پیشین این دفتر تشکر و قدردانی شد.

در ابتدای این مراسم شبیر زارع خفری طی سخنانی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات یکایک کارکنان اداره کل، به برخی از اهم اقدامات انجام شده در طول دوران مسئولیتش در دفتر امور روستایی استانداری فارس اشاره کرد.

جناب آقای مهندس خلیل رضائیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در این مراسم طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شبیر زارع خفری، حضور آقای لقمانی را به عنوان یکی از مدیران موفق به این اداره کل تبریک گفت و تصریح کرد: قطعاً برگزاری اینگونه مراسم و مناسبت‌ها نیز نه به عنوان مراسم تودیع و معارفه بلکه به نوعی جابجایی مسئولیت هاست.

وی همچنین افزود: بواسطه تجربه، تخصص و جوان بودن، آقای لقمانی را برای پست های مدیریتی در استان مناسب دیدیم.

رضاییان سپس با اشاره به اینکه روستا سنگر تولید است، افزود: روستاییان را باید در روستا بشرط راضی بودن از زندگی نگه داریم. که این کار نه تنها یک خدمت اقتصادی بلکه یک خدمت فرهنگی نیز بشمار می آید.

معاون عمرانی استاندار افزود: کار در روستاها زیاد است، و الحمدالله اکثر روستاهای استان دارای راه آسفالت، آب آشامیدنی و گاز هستند. کارهای انجام شده لازم بوده اما مشکل اقتصاد روستا هنوز حل نشده که دفتر روستایی به عنوان یک جایگاه ستادی و برنامه ریزی و نظارتی از این بُعد وظیفه مهمی را دارد.

وی همچنین افزود: حدود یک قرن است که شهرداری ها تاسیس شده اند اما دهیاری و شورا به شکل امروز دارای ساختاری جوان هستند. و این نکته ای است که دفتر روستایی استانداری را حائز اهمیت می کند، همچنین باید روستایی را برای ماندن در روستا تشویق و ترغیب کرد و شرایط یک زندگی ایده آل را برایشان فراهم نمود. روستایی میتواند در محل خودش بماند و به زندگی، تولید و پاسداشت فرهنگ سالم ادامه دهد، در این بین به عشایر مظلوم و سلحشور نیز باید توجه ویژه ای بشود.

در ادامه این مراسم، مهندس لقمانی مدیرکل جدید، ضمن تشکر از حضور مدیران دفاتر استانداری و دستگاه های مختلف تاکید کرد: انشالله با یاری خدا بتوانیم روستاییان عزیزی که قشر مولد جامعه هستند و شوراهایی که نهادی نوپا و محل ظهور تقسیم قدرت در حاکمیتهای محلی است، را کمک کنیم تا این نهاد و تشکیلات شکل بگیرد و قوی تر از گذشته حرکت کند و به منویاتی که در قانون برایشان ترسیم شده برسند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری و همدلی همکاران در استانداری، رضایت مردمی که سزاوار بهترینها هستند را شاهد باشیم و قدمی رو به جلو را تجربه نماییم.

شایان ذکر است در پایان این مراسم حکم انتصاب مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس به آقای مهندس سید علی نقی طبیب لقمانی اعطاء و با اهدای لوح تقدیر از تلاش های شبیر زارع خفری تشکر و قدردانی شد.

روابط عمومی دفتر روستایی استانداری فارس

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=18861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.