• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
0

امروز فرصتی طلایی برای توسعه بخش کشاورزی فراهم است

  • کد خبر : 5413
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۹:۱۱

مدیرکل امور استان های سازمان تعاون روستایی کشور گفت: با توجه به شرایط امروز جامعه و مسایل داخلی و خارجی و از هر منظر که نگاه شود، فرصتی طلایی برای بخش کشاورزی فراهم شده است. به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد وحید قلفی پنجشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان اظهار […]

taavon_roostaeiمدیرکل امور استان های سازمان تعاون روستایی کشور گفت: با توجه به شرایط امروز جامعه و مسایل داخلی و خارجی و از هر منظر که نگاه شود، فرصتی طلایی برای بخش کشاورزی فراهم شده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد وحید قلفی پنجشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان اظهار داشت: بخش کشاورزی از جمله بخش های بسیار مهم و تاثیرگذار در اقتصاد کشور است که توسعه آن مبتنی بر مشارکت و نقش یافتن اتحادیه ها است.

وی افزود: مدیران ارشد کشور به دنبال این هستند که بخش کشاورزی در حوزه اقتصاد مقاومتی پیش رود که این خود فرصتی ارزشمند برای این بخش است که در برنامه ششم جز این امر رقم نمی خورد.

مدیرکل امور استان های سازمان تعاون روستایی کشور گفت: یکی از مهمترین مولفه های توسعه یافتگی ، ارتقای شاخص های اقتصادی کشاورزی در دولتها است و باید ظرفیتهای موجود این بخش را به میدان فعالیت و تولید روانه کرد.

قلفی تصریح کرد: با تجهیز بهره برداران به زیرساخت ها و امکانات و تکمیل زنجیره تولید محصولات کشاورزی، خوداتکایی در بخش کشاورزی محقق می شود.

‎وی با بیان اینکه برای حصول نتیجه باید شبکه تعاون روستایی را برنامه‎پذیر کنیم، تصریح کرد: تکمیل زنجیره تولید، یکپارچه سازی وظایف و توجه جدی به بازار محصولات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد.

قلفی خاطرنشان شد: در حال حاضر انجام کارهای نیمه تمام سازمان، توجه جدی به حقوق ارباب رجوع، توانمندسازی شبکه و تقویت نظام صنفی از اولویت های مهم سازمان تعاون روستایی کشور است.

در این مراسم سیروس اسدپور به عنوان مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان منصوب و از خدمات حمزه رادمنش مدیر سابق این سازمان تقدیر شد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=5413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.