• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2
مدیرکل دفتر شبکه دانش و رسانه‌های ترویجی وزارت جهاد کشاورزی

استفاده حداکثری از رسانه ملی برای فرهنگ‌سازی حفظ منابع‌طبیعی

  • کد خبر : 24032
  • ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۰:۱۸
استفاده حداکثری از رسانه ملی برای فرهنگ‌سازی حفظ منابع‌طبیعی

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ علیرضا اسحاقی در سومین جلسه هماهنگی تولید محتوای آموزشی ترویجی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، به تولید ۶ برنامه با عنوان قهرمانان تولید در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اشاره و بر ضرورت بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت رسانه ملی در تولید برنامه‌های تلویزیونی ویژه منابع طبیعی، حفاظت، […]

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ علیرضا اسحاقی در سومین جلسه هماهنگی تولید محتوای آموزشی ترویجی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور، به تولید ۶ برنامه با عنوان قهرمانان تولید در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اشاره و بر ضرورت بهره‌مندی حداکثری از ظرفیت رسانه ملی در تولید برنامه‌های تلویزیونی ویژه منابع طبیعی، حفاظت، جنگل، مرتع و بیابان تاکید کرد.

اسحاقی افزود: شبکه آموزش به عنوان پایگاه اصلی رسانه‌ای در حال پوشش دادن برنامه‌های منابع طبیعی است که با تفاهم انجام شده در قالب برنامه‌های ترکیبی، انیمیشن، استیج محور، مسابقه تلفنی و برنامه از کجا شروع کنیم؟ روی آنتن می‌رود.

این مقام مسئول افزود: فرم‌هایی در قالب‌های مورد نظر به دفاتر ستادی و ادارات کل استان‌ها برای جمع‌آوری اطلاع لازم ارسال شده که پس از وصول پیشنهادات استانی مورد بررسی قرار می گیرد.

در ادامه مدیرکل دفتر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان جنگل ها تولید محتوای موثر، شناخت مخاطبان و تقویم زمانی مناسب را در اثر بخشی اقدامات رسانه ای مهم ارزیابی کرد.

سمیعی تأکید کرد: در صورتیکه محتوا متناسب با نیازهای آموزشی و علایق مخاطبان و دارای ادبیات و لحنی اثرگذار باشد امکان تأثیرگذاری آن در فرهنگ سازی و آموزش عمومی افزایش می‌یابد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=24032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.