• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 27 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024
1

استخدام در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

  • کد خبر : 16482
  • ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
استخدام در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی در نظر دارد، در راستای تکمیل کادر اداری فنی و تخصصی نسبت به جذب یک نفر کارشناس (آقا یا خانم) در رشته های مرتبط آبیاری (آبیاری، مهندسی آب و خاک، تاسیسات آبیاری، آب، انتقال آب، آبیاری و زهکشی ، بهره بردرای و نگهداری از شبکه های […]

estekhdam_4سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی در نظر دارد، در راستای تکمیل کادر اداری فنی و تخصصی نسبت به جذب یک نفر کارشناس (آقا یا خانم) در رشته های مرتبط آبیاری (آبیاری، مهندسی آب و خاک، تاسیسات آبیاری، آب، انتقال آب، آبیاری و زهکشی ، بهره بردرای و نگهداری از شبکه های آبیاری ، منابع آب و هواشناسی کشاروزی …) از طریق برگزاری آموزن کتبی ، مصاحبه و گزینش اقدام نماید.

شرایط عمومی :

۱- داشتن تابعیت ایرانی

۲- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

۳- داشتن حداقل سن ۳۵ سال و حداکثر ۳۵ سال تمام

۴- داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت دائم

۵- نداشتن سابقه کیفری موثر در محاکم قضایی با هیئت های انتظامی بدوی و عالی سازمان

۶- داشتن سلامت جسمی و ورانی با تائید پزشک معتمد سازمان

۷- عدم اعتیار به مواد مخدر

۸- نداشتن تعهد انجام کار موقت یا دائم در سایر سازمان ها و موسسات دولتی و یا وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی و اشخاص حقوقی و حقیقی

تبصره ۱ : افرادی که دارای مدرک دکتری یا کارشناسی ارشد می باشند، ولی مقاطع پایین تر آن ها غیر مرتبط با رشته آبیاری می باشند ، نمی توانند در آزمون شرکت نمایند .

شرایط اختصاصی :

۱- دارا بودن مدرک کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های مرتبط آبیاری مورد تایید وزارت علوم (اعم از دانشگاه های دولتی ، پیام نور ، آزاد اسلامی ، غیرانتفاعی و علمی – کاربردی)

۲- بومی بودن استان خراسان شمالی

تبصره : ارائه مدارک مثبته حداقل ۵ سال سابقه سکونت در استان

۳- ارائه تعهد نامه محضری بعد از پذیرفته شدن مبنی بر سکونت دائم در شهر بجنورد

۴- عضویت در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی

نحوه به کار گیری

در صورت پذیرش ، فرد به صورت آزمایشی با قرارداد ۳ ماهه و با حداقل حقوق قانون کار مشغول به کار خواهد شد و در صورت رضایت سازمان ، قرارداد قابل تمدید می باشد.

مراحل برگزاری آزمون و مصاحبه

۱- آزمون علمی به منظور سنجش اطلاعات و دانسته های متقاضیان در مورد آبیاری ، کشاورزی عمومی ، اطلاعات عمومی اداری و قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی روز شنبه مورخ ۱/۸/۱۳۹۵ راس ساعت ۱۶ در محل نمایندگی سازمان مدیریت صنعتی به آدرس بجنورد میدان شهدای کمنام جنب پمپ بنزین کاز سیدی برگزار خواهد شد. کارت ورود به جلسه آزمون از طریق مراجعه به سایت www.iaco.ir از مسیر * امکانات * جستجوی اعضای حقیقی * درج نام خانوادگی * پروفایل * چاپ تاییدیه عضویت را به عنوان کارت ورود به جلسه در روز آزمون به همراه داشته باشند. مرجع رسمی اطلاع رسانی سازمان جهت هر گونه تغییر در زمان ، مکتن و نحوه برگزاری آزمون و نتایج ، صرفا سایت سازمان نظام مهندسی خراسان شمالی به آدرس http://iaco.org/nkhorasan خواهد بود و سازمان مسئولیتی در خصوص اطلاع رسانی از طریق سایر مراجع نخواهد داشت.

۲- مصاحبه : پس از برگزاری آزمون از کلیه داوطلبان که موفق به کسب حداقل ۶۰ درصد نمره آزمون شده اند ، جهت مصاحبه تخصصی و عمومی دعوت به عمل خواهد آمد .

تبصره :کلیه افرادی که جهت مصاحبه دعوت خواهند شد ، لازم است ، مدارک مربوط به سوابق کاری و دوره های آموزشی مرتبط و مهارت های هفت گانه ICDL را به سازمنان تحویل نمایند .

مهلت ثبت نام

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی لازم است ، فرم ثبت نام را تکمیل و همراه با سایر مدارک مشروحه ذیل حداکثر تا روز پنج شنبه مورخه ۱۵/۷/۱۳۹۵ با پست پیشتاز به آدرس : سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی واقع در بجنورد ، خیابان امام خمینی غربی ، جنب مدیریت جها کشاورزی شهرستان بجنورد ارسال نمایند .

تبصره ۱ : لازم به ذکر است فقط به مدارکی که از طریق پست پیشتاز ارسال می شود ، ترتیب اثر خواهد شد و سازمان در خصوص مدارکی که به صورت حضوری و ناقص ارایه می شود ، مسئولیتی نخواهد داشت .

تبصره ۲ : مدارک ارسالی به سازمان ، عودت نخواهد شد .

مدارک مورد نیاز :

۱- فرم ثبت نام – یک قطعه عکس ۴×۳  ۳- کپی شناسنامه و کارت ملی  ۴- کپی برابر اصل مدرک تحصیلی (توسط دفاتر اسناد رسمی)

تبصره ۱ : منظور از مدرک تحصیلی دانشنامه یا گواهی موقت پایان تحصیلات می باشد و به هر دیگر گواهی های صادره توسط دانشگاه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

تبصره ۲ : در صورت عدم ذکر معدل در دانشنامه یا گواهی موقت پایان تحصیلات ، ارایه نامه رسمی از دانشگاه مربوطه در خصوص اعلام معدل الزامی می باشد .

۵- تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت از سربازی برای آقایان  ۶- تصویر کارت عضویت تمدید شده تا پایان سال ۹۵    ۷- اصل فیش واریزی به مبلغ ۰۰۰/۵۰۰ ریال به حساب ۴۹۳۷۱۰۲۷۹ بانک کشاورزی به نام سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی

۸- مدارک مثبته حداقل ۵ سال سابقه سکونت در استان

تبصره : برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعت اداری با شماره های تلفن های ۰۵۸۳۲۲۳۶۲۸۵ و ۹۵۸۳۲۲۳۶۲۸۶ داخلی ۸ تماس حاصل فرمایید .

فرم ثبت نام همکاری در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی

احتراما اینجانب :              فرزند :         شماره ملی :               متولد سال :       صادره از :

فارغ التحصیل رشته :       سال فارغ التحصیلی :               مقطع :            از دانشگاه :

با معدل کل :      شماره نظام مهندسی :           ساکن شهرستان :

تقاضای همکاری در سازمامن نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی را دارم.

شماره تلفن ثابت :              شماره همراه :

آدرس محل سکونت:

تاریخ و امضاء :

اطلاعات تماس آگهی

  • آدرس سایت: http://iaco.org/nkhorasan
لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=16482

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.