• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
7

از تلف کردن گرگ ها تا شکار گراز و خوک وحشی!

  • کد خبر : 11552
  • ۲۴ تیر ۱۳۹۴ - ۷:۲۷
از تلف کردن گرگ ها تا شکار گراز و خوک وحشی!

آخرین راه حل اولین راه حل! به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان همدان، سیدعادل عربی درباره حمله گرگ به دو کودک در روستاهای شهرستان رزن اظهار داشت: هفته گذشته گرگ به دو کودک ۴ و ۵ ساله در بخش سردرود رزن حمله کرده و […]

shekarchiآخرین راه حل اولین راه حل!
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از روابط عمومی اداره کل محیط زیست استان همدان، سیدعادل عربی درباره حمله گرگ به دو کودک در روستاهای شهرستان رزن اظهار داشت: هفته گذشته گرگ به دو کودک ۴ و ۵ ساله در بخش سردرود رزن حمله کرده و آنها را زخمی کرد که در حال حاضر حال عمومی آنها مطلوب است. وی بر مراقبت از کودکان در برابر حمله گرگ در روستاهای رزن تاکید کرد و گفت: نبود طعمه برای شکار عامل حمله گرگ به کودکان رزنی شد.

عربی با اعلام اینکه حمله گرگ به دو کودک رزنی در حاشیه روستا و هنگام غروب آفتاب رخ داده است، بیان کرد: در حال حاضر نیروهای محیط زیست استان همدان در این منطقه مستقر شده و در صورتی که نیاز باشد گرگ‌های موجود در منطقه را برای حفظ جان انسان‎ها تلف می‎کنیم.

وی از روستاییان خواست تا در صورت حمله گرگ به داخل روستا تلاش کرده و آن را دفع کنند و در صورت وجود اسلحه آن را تلف کنند.

صدور پروانه شکار گراز و خوک وحشی برای اقلیت مسیحی!

امید یوسفی رئیس اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: صدور پرونده گراز و خوک وحشی صرفا برای اقلیت های مسیحی و با شرایط خاص در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره نظارت بر حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان غربی افزود: شکارچی با هر پروانه،‌ مجاز به شکار یک راس گراز است و هر شکارچی در طول فصل شکار می‌تواند حداکثر سه پروانه دریافت نماید. بهای پروانه ۸۰۰۰۰۰ ریال است که در مقابل ارائه فیش بانکی صادر می‌شود.

یوسفی بیان کرد: فصل مجاز برای شکار از تاریخ صدور این دستورالعمل تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری است و مدت اعتبار پروانه سه روز از تاریخ صدور تعیین و صدور پروانه از روز سه‌شنبه ۲۳ تیر ماه آغاز می‌شود.

یوسفی در پایان گفت: پروانه‌های شکار در مناطق مختلف استان کنترل می‌شود و در صورت بروز هر گونه تخلف، ادوات شکار ضبط و متخلفان با تشکیل پرونده‌های مربوطه به مراجع حقوقی و قضائی معرفی خواهد شد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=11552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.