• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

ارتقای تولید و توسعه اشتغال در روستاها به معاونت توسعه روستایی رسید

  • کد خبر : 15499
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
ارتقای تولید و توسعه اشتغال در روستاها به معاونت توسعه روستایی رسید

با مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ابلاغ معاون اول ریاست جمهوری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به‌عنوان دستگاه مجری مسئول اجرای پروژه‌های اولویت‌دار در سال ۹۵ معرفی شد. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایانا، امروز با تصویب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ابلاغ معاون اول ریاست جمهوری، معاونت توسعه […]

با مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ابلاغ معاون اول ریاست جمهوری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور به‌عنوان دستگاه مجری مسئول اجرای پروژه‌های اولویت‌دار در سال ۹۵ معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایانا، امروز با تصویب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و ابلاغ معاون اول ریاست جمهوری، معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، مسئول اجرای پروژه ارتقاء تولید و توسعه اشتغال در دولت‌ها و مناطق محروم از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شد.

بر اساس این گزارش، مطابق بند (ج) این مصوبه، همه دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه نظام بانکی موظف به همکاری لازم با مجری (معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور) برای اجرای پروژه‌های اولویت‌دار مصوب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هستند.

۱۷۳ هزار شغل در روستا ایجاد می‌شود

معاونت زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور امروز با اعلام این خبر گفت: ذیل این مصوبه این معاونت از دستگاه‌های دولتی زیر مجموعه اهم از بسیج سازندگی، برکت، بهزیستی، بنیاد مسکن و… برای سرمایه‌گذاری در ارتقاء تولید و توسعه پایدار معاونت‌ها و مناطق روستایی دعوت به‌عمل آورد.

نعمت‌الله رضایی افزود: دستگاه‌های ذی‌ربط به استناد منابع مالی در اختیار، ایجاد بیش از ۱۵۳ هزار شغل متناسب با فعالیت در حوزه عملکرد تعریف کرده‌اند.

لازم به ذکر است، بر اساس ردیف یکم این مصوبه ابلاغی، عنوان پروژه “ارتقاء تولید و توسعه اشتغال پایدار در دشت‌ها و مناطق روستایی” نام دارد که با عنوان ملی “عدالت‌بنیان کردن اقتصاد و توسعه عدالت اجتماعی” در دستور کار است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=15499

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.