• امروز : جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Friday - 17 May - 2024
1
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان، خبر داد:

اتمام چاپ و توزیع قبوض کاغذی آب‌بها در استان اصفهان

  • کد خبر : 25256
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹
اتمام چاپ و توزیع قبوض کاغذی آب‌بها در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان، این استانرا پیشگام در اجرای طرح حذف قبوض کاغذی دانست و گفت: چاپ و توزیع قبوض کاغذی آب‌بها، در این استان، پایان یافت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) از اصفهان، هاشم امینی، با اعلام اینکه مراحل چاپ و توزیع قبوض کاغذی در استان اصفهان به پایان رسید یادآور شد: […]

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اصفهان، این استانرا پیشگام در اجرای طرح حذف قبوض کاغذی دانست و گفت: چاپ و توزیع قبوض کاغذی آب‌بها، در این استان، پایان یافت.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) از اصفهان، هاشم امینی، با اعلام اینکه مراحل چاپ و توزیع قبوض کاغذی در استان اصفهان به پایان رسید یادآور شد: از نیمه آذر به بعد برای تمام مشترکین خانگی و غیر خانگی در استان اصفهان قبوض آب‌بها به صورت پیامک ارسال می‌شود.
این مقام مسئول در استان اصفهان، تصریح کرد: برای مشترکین غیرخانگی مانند ادارات، سازمان‌ها و واحدهای صنعتی که دارای چندین کنتور آب هستند قبوض تجمیعی صادر می‌شود و این مشترکین باید از این طریق آب‌بهایشان را بپردازند.
امینی با بیان اینکه تمام زیرساخت‌ها جهت حذف قبوض کاغذی در اصفهان فراهم شده است، گفت: از مهر ماه تاکنون به منظور حذف قبوض کاغذی آب‌بها زیرساخت‌های ارتباطی امن، مشاهده قبض و  پرداخت به صورت الکترونیکی فراهم شد.
وی اظهار داشت: درصد باقیمانده ای از مشترکین که هنوز شماره تلفن‌های خود را اعلام نکرده‌اند، سالمندان هستند که  در چند روز آینده با جمع‌آوری شماره تلفن‌های این افراد، برای تمام مشترکین در استان قبوض آب‌بها به صورت پیامک ارسال می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان، افزود: تمام مشترکین می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت و انتخاب گزینه میز خدمت و مشاهده سوابق، صورت‌حساب  قبض خود را به صورت الکترونیکی مشاهده کنند.
امینی افزود: در حال حاضر با شماره‌گیری ۱۵۲۲ و انتخاب کلید شماره ۱ میزان بدهی مشترک به صورت گویا اعلام می‌شود اما با برنامه‌هایی که در دست اجرا داریم به زودی شهروندان می‌توانند جزئیات قبض خود را هم از طریق تماس با  سامانه ۱۵۲۲ بشنوند.
خبرنگار: مدینه صابری

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=25256

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.