• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
1

آیین نامه اجرایی اصلاح یک ماده از قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع

  • کد خبر : 13041
  • ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
آیین نامه اجرایی اصلاح یک ماده از قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع

اعضای دولت در ادامه جلسه عصر یکشنبه آیین نامه اجرایی مربوط به یک ماده از قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را به تصویب رساندند. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از وزارت جهادکشاورزی، این آیین نامه بنابه گستردگی اطلاعات موجود در دستگاه های اجرایی و لزوم پاسخگویی مناسب در کوتاهترین زمان […]

jangalاعضای دولت در ادامه جلسه عصر یکشنبه آیین نامه اجرایی مربوط به یک ماده از قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را به تصویب رساندند.
به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از وزارت جهادکشاورزی، این آیین نامه بنابه گستردگی اطلاعات موجود در دستگاه های اجرایی و لزوم پاسخگویی مناسب در کوتاهترین زمان به درخواست های دسترسی به اطلاعات از دستگاه های اجرایی به تصویب رسید.
دولت با توجه به اهمیت کنوانسیون تغییرات آب و هوا و الزامات حقوقی آن (حال و آینده) شامل روند انتشار گازهای گلخانه ای در جهان و ایران و ضرورت مقابله با گرمایش جهانی و اثرات سوء آن، با پیشنهاد تدوین راهکارهای اقتصادی کم کربن منطبق با سیاست های اقتصاد مقاومتی ضمن تایید ضرورت موضوع، سازمان مدیریت و برنامه ریزی را موظف نمود که در برنامه ششم توسعه، برنامه اقتصاد کم کربن را ملحوظ نماید.
در این جلسه همچنین آیین نامه اجرایی کنوانسیون تغییر آب و هوا و پروتکل های الحاقی آن اصلاح گردید.
با تصویب دولت، مبلغ ۵۰ میلیارد ریال اعتبار بابت تکمیل بیمارستان شهید باهنر کرمان در اختیار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان کرمان) قرار گرفت.
آیین نامه اجرایی قانون اصلاح یک ماده از قانون حفاظت و بهره برداری از جنگل ها و مراتع نیز به تصویب هیات وزیران رسید.
به موجب این آیین نامه هیات نظارت بر اجرای طرح های کشاورزی و دامپروری و سایر طرح های غیرکشاورزی موظف است توسط عوامل نظارتی به صورت مستمر از عرصه های واگذار شده بازدید و با بررسی سوابق و طرح مصوب و مفاد قرارداد، بر نحوه اجرای طرح و درصد عملیات انجام شده بر اساس زمان بندی و کیفیت اجرای طرح، نظارت لازم را معمول کنند.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=13041

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.