• امروز : شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Saturday - 18 May - 2024
2

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بانک کشاورزی برگزار شد

  • کد خبر : 3403
  • ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۵

مدیرعامل جدید بانک کشاورزی طی مراسمی با حضور وزیر جهاد کشاورزی،دبیرکل خانه کشاورز،تعدادی از نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران نظام بانکی معرفی شد. به گزارش ایانا،محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به احادیث و روایات مختلف در دفاع از مقام شامخ “کشاورز” و محبوبیت بالای […]

مدیرعامل جدید بانک کشاورزی طی مراسمی با حضور وزیر جهاد کشاورزی،دبیرکل خانه کشاورز،تعدادی از نمایندگان مجلس و جمعی از مدیران نظام بانکی معرفی شد.

به گزارش ایانا،محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به احادیث و روایات مختلف در دفاع از مقام شامخ “کشاورز” و محبوبیت بالای هرآن کس که بذر می کارد، گفت: لذا با توجه به چنین مخاطبانی، باید همه ما قدر آن ها را بدانیم و کاری که از دستمان برمی آید، انجام دهیم.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به درخشش بانک کشاورزی در میان تمام بانک ها به رغم محدودیت منابع مالی و نیازهای شدید بخش کشاورزی اظهار امیدواری کرد تا پس از تبدیل لایحه خروج از رکود که توسط دولت به مجلس تقدیم شده است، بانک کشاورزی نیز از این بستر قانونی به شکل شایسته برخوردار شود.

وزیر جهاد کشاورزی، طالبی مدیرعامل قبلی بانک کشاورزی را از خدمتگزارانی دانست که برای حمایت از بخش کشاورزی هر چه در توان داشت گذاشته و در اوج رکود و اوایل شکل گیری دولت تدبیر و امید نیز در زمینه توسعه مکانیزاسیون و تامین نهاده های کشاورزی پای کار و همراه با دولت بوده است.

وی در همین راستا به مثالی از دفاع و پیگیری طالبی در استمهال بدهی باغدارانی که بابت وام های کمتر از ۱۰ میلیون تومان در معرض گرفتاری بودند، اشاره کرد و در پایان از طرف طیب نیا، وزیر اقتصاد نیز از مدیرعامل جدید بانک کشاورزی که مسوولیت محوله را پذیرفته است، قدردانی و برای وی آرزوی توفیق کرد.

مرتضی شهید زاده، سی و نهمین مدیرعامل بانک کشاورزی نیز در این آیین با تشکر از همه و طالبی مدیرعامل پیشین بانک کشاورزی که طی هفت سال سخت، مسوولیت این بانک را با چالش های فراوان بخش به عهده داشت، اجرای منویات بانکداری اسلامی و کاشتن بذر امید در خانواده بزرگ بانک کشاورزی را از همین لحظه به عنوان ماموریت خود اعلام کرد و افزود: البته این ماموریت به سرانجام نمی رسد، مگر با عزم جزم و ایمان، به عنوان فصل مشترک همگان.

وی با بیان این که بانک کشاورزی در کنار وظایف اقتصادی، وظایف فرهنگی شامل تکریم مراجعان و مشتریان را نیز به عهده دارد، گفت: خوشبختانه طی سال های اخیر، این امر مهم در اذهان عموم مردم نیز نهادینه شده که “بانک تنها خزانه پول های انباشته شده نیست” و خدمات بانکداری اشکال متنوع و به روزی دارد که می توان برای تسهیل مناسبات مالی بهتر در امر تولید و خدمات، از آن بهره مند شد.

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به این که بانک کشاورزی همواره در زمره سرآمدان شبکه بانکی کشور بوده است، اظهار امیدواری کرد این بانک با اتکا به پروردگار و بهره گیری از الگوهای مدیریتی روز، در ایفای نقش شایسته نظام بانکی، خلاق، کوشا و کارآمد باشد.

وی در پایان از دانشگاهیان دعوت کرد تا نقطه نظرات مشورتی و پیشنهادی خود را جهت رفع معضلات کنونی و ارتقای خدمات به بهره برداران و مردم مطرح سازند.

در این آیین،ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های دکتر طالبی ،حکم دکتر مرتضی شهیدزاده به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به وی ابلاغ شد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=3403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.