• امروز : یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Sunday - 19 May - 2024
1

آزمون استخدامی مشترک فراگیر

  • کد خبر : 7734
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
آزمون استخدامی مشترک فراگیر

اطلاعیه اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال ۱۳۹۴ بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان استخدام در دستگاه های اجرایی کشور می رساند، وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیوان عدالت اداری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان ثبت احوال کشور، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان سنجش […]

estekhdam_6اطلاعیه اولین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور برای استخدام پیمانی در سال ۱۳۹۴

بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان استخدام در دستگاه های اجرایی کشور می رساند، وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیوان عدالت اداری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان پزشکی قانونی کشور، سازمان ثبت احوال کشور، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان ملی بهره وری ایران، سازمان هواپیمایی کشوری، مرکز اورژانس تهران، استانداری خراسان شمالی و برخی از دستگاه های اجرایی استان، سازمان علمی تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری، نیروی انسانی مورد نیاز خود را طبق مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری و در چارچوب دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد واجد شرایط در دستگاه های اجرایی موضوع بخشنامه شماره ۹۷۵۷/۹۳/۲۰۰ مورخ ۱۹/۷/۱۳۹۳ و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور (تبدیل وضع مربیان حق التدریس موضوع مصوبه شماره ۱۲۲۲۱۸/ت۵۰۹۴۷هـ مورخ ۱۷/۱۰/۱۳۹۳ هیئت محترم وزیران)، از محل مجوزهای استخدامی مأخوذه، از طریق برگزاری آزمون مشترک فراگیر به صورت کتبی توسط سازمان سنجش آموزش کشور (به عنوان موسسه مجری) و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در سال ۱۳۹۴ و طی مراحل گزینش بصورت پیمانی تأمین خواهند نمود.
متقاضیان می توانند برای مطالعه شرایط و ضوابط استخدام هر یک از دستگاه های اجرایی مذکور، نحوه و زمان ثبت نام، از روز دوشنبه ۱۰/۱/۱۳۹۴ لغایت ۱۷/۱/۱۳۹۴ به آدرس www.Sanjesh.org مراجعه نمایند. توضیحات بیشتر در خصوص ضوابط و شرایط هر یک از دستگاهها و تاریخ برگزاری آزمون در دفترچه راهنمای آزمون و اطلاعیه ثبت نامی که در تاریخ ۱۰/۱/۹۴ منتشر خواهد شد، درج می گردد.
ضمناَ چنانچه علاوه بر دستگاه های اجرایی فوق، دستگاه دیگری اضافه گردد، اسامی نهایی دستگاه های متقاضی استخدام در اطلاعیه مذکور درج خواهد شد.

فهرست دفترچه و مقدمه

فهرست شغل محل های دستگاه های اجرایی خراسان شمالی

فهرست شغل محل های دیوان عدالت اداری

فهرست شغل محل های سازمان امور مالیلتی کشور

فهرست شغل محل های سازمان پزشکی قانونی کشور

فهرست شغل محل های سازمان ثبت احوال کشور

فهرست شغل محل های سازمان دامپزشکی کشور

فهرست شغل محل های سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور

فهرست شغل محل های سازمان سنجش آموزش کشور

فهرست شغل محل های سازمان علمی و تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری

فهرست شغل محل های سازمان ملی بهره وری ایران

فهرست شغل محل های سازمان هواپیمایی کشوری

فهرست شغل محل های مرکز اورژانس تهران

فهرست شغل محل های وزارت امور اقتصادی و دارایی

دستورالعمل نحوه تکمیل تقاضانامه آزمون استخدامی متمرکز برای دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۴

شغل محل ها و شرایط اختصاصی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور

دستورالعمل نحوه تکمیل تقاضانامه آزمون استخدامی متمرکز برای دستگاههای اجرایی کشور
(سازمان آموزش فنی و حرفه ای) در سال ۱۳۹۴


شروع ثبت نام آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور

 به سیستم ثبت نام آزمون های استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور خوش آمدید
جدول زمانی و نکات مهم

    مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز دوشنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۳۹۴ لغایت روز ۱۷ فروردین ماه ۱۳۹۴ می باشد
ویرایش اطلاعات ثبت نام : برای ویرایش اطلاعات از بخش مربوطه که در منوی سمت راست می باشد اقدام نمایید.
توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.
توجه ویژه : در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردید، تمامی پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.
توجه ویژه : ثبت نام شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده ۶ رقمی  و کد پیگیری ثبت نام ۱۵ رقمی دریافت نمایید.
توجه ویژه : در صورتی که شماره پرونده یا کدپیگیری ثبت نام را فراموش کردید، صرفا از طریق سامانه پاسخگویی جدید و پس از “عضویت در سایت/ورود به سیستم” از بخش درخواست جدید، آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور را انتخاب کنید و با انتخاب درخواست “دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام” و ارائه سریال ثبت نام، بلافاصله شماره پرونده و کد پیگیری را دریافت خواهید کرد
توجه ویژه : جهت طرح سوال می توانید با شماره ۰۲۶۳۶۲۷۰۰۵۷ و ۰۲۶۳۶۲۷۰۰۵۹ تماس گرفته ویا از طریق سیستم پاسخگویی اقدام نمایید. ساعت پاسخ گویی تلفنی از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۲:۳۰ و بعداز ظهر از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۰۰ بجز ایام تعطیل

توصیه‌های مهم به داوطلبان گرامی

    ۱- داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت نام را بطور کامل مطالعه کرده باشند
۲- داوطلبان لازم است در درج کد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامه‌ای، ارسال عکس و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه کافی به عمل آورند، بدیهی است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.
۳- در پایان ثبت‌نام اینترنتی تأیید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب می‌باشد، لذا دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید.
۴- برای جلوگیری از مشکلات بعدی حتماً اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت‌نامی را به دقت بررسی نمایند.
۵- داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداری نمایند.
۶- داوطلبان لازم است اطلاعات کارت اعتباری، شماره پرونده و کد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری نمایند.
۷- توصیه می‌شود داوطلب فرایند ثبت‌نام را شخصاً انجام دهد و شماره پرونده و کد پیگیری دریافتی از سایت را، نزد سایرین افشا نکند.

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور خرداد ماه سال ۱۳۹۴

>>ثبت نام<<

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=7734

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. سلام من توی آزمون استخدامی ویژه مربیان فنی و حرفه ای شرکت کردم ولی شماره پرونده و کدرهگیری رو فراموش کردم خواهش میکنم برام بفرستید هر چی به اون شماره ها زنگ میزنم جواب نمیدن ایمیل هایی هم که براشون میفرستم داخل لینکش خالی میاد

    • سلام، مخاطب گرامی این پایگاه فقط منتشر کننده خبرها و اطلاعیه ها می باشد و جهت دریافت شماره پرونده و کد رهگیری خود باید با سازمان سنجش ارتباط برقرار فرمایید.
      در صورتی که شماره سریال ثبت نام/علاقه مندی را گم کرده اید یا به آن دسترسی ندارید می بایست در سایت http://epay.sanjesh.org از منوی مشاهده مشخصات کارت اقدام کرده و پس از انتخاب سیستم مربوطه و وارد کردن شماره پیگیری پرداخت و سایرمشخصات خواسته شده، در صورتی که اطلاعات صحیح باشد، بلافاصله شماره سریال ثبت نام نمایش داده می شود.
      با سپاس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.