• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 6 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Monday - 13 May - 2024
2

آخرین مدیرکل محیط زیست بعد از جابجایی چه گفت؟

  • کد خبر : 9277
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۷:۳۱
آخرین مدیرکل محیط زیست بعد از جابجایی چه گفت؟

حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس که جای خود را به حمزه ولوی داد با رد برخی شبهات درباره این موضوع تاکید کرد: جابجایی از این سمت، درخواست خودم از خانم ابتکار بوده است. روز شنبه ابراهیمی کارنامی پس از ۵ سال جای خود را به حمزه ولوی داد که  پیش از […]

ebrahimi_karnamiحسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس که جای خود را به حمزه ولوی داد با رد برخی شبهات درباره این موضوع تاکید کرد: جابجایی از این سمت، درخواست خودم از خانم ابتکار بوده است.
روز شنبه ابراهیمی کارنامی پس از ۵ سال جای خود را به حمزه ولوی داد که  پیش از این در مرکز تحقیقات شیلات خلیج فارس – بوشهر، کارشناس بخش محیط زیست طبیعی استان بوشهر، رئیس گروه تحقیقات در اداره کل محیط زیست بوشهر، معاون کل و معاون فنی در اداره کل محیط زیست بوشهر، کارشناس محیط زیست اداره کل حفاظت محیط زیست فارس و معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت مجیط زیست فارس بوده است.
حسینعلی ابراهیمی کارنامی که به عنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی منصوب شد در پاسخ به پاره ای شایعات در خصوص جابجایی اش گفت:بخشی از این تصمیم به دلایل شخصی و بخشی هم به اعتقاد و استراتژی من در مدیریت باز می‌گردد که معتقدم هر ۴الی ۵سال باید مدیریت یک مجموعه عوض شود تا نشاط و تحرک جدیدی به مجموعه تزریق شود، زیرا یک مدیر بعد ۵ سال دیگر حرف جدیدی برای گفتن نخواهد داشت، البته از فردا نیز فعالیت خودم را در استان مرکزی به عنوان مدیرکل حفاظت محیط زیست این استان ادامه خواهم داد.

او در مورد بزرگ‌ترین چالش‌هایی که در استان فارس با آن روبرو بود به ایلنا گفت: متاسفانه بزرگ‌ترین چالشی که در فارس داشتیم و همچنان خواهیم داشت، دخالت افراد صاحب منصب غیرمتخصص در حوزه محیط زیست است. نباید فردی که در این حوزه دانش کافی ندارد، اما قدرت دارد، اعمال نظر کند. مجلس و دیگر نهاد‌ها باید در این زمینه سازمان حفاظت محیط زیست را یاری کنند.
لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=9277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.