• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
9

۱۵ هزار میلیارد ریال از تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی جذب شد

  • کد خبر : 8940
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
۱۵ هزار میلیارد ریال از تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی جذب شد

رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: ۱۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در کشور جذب شده است. کامبیز عباسی عصر سه شنبه در آیین گشایش هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده ها، آبیاری، دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع تبدیلی آذربایجان غربی افزود: در یک سال گذشته ۲۵ […]

MEKANIZASION_2رییس مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی گفت: ۱۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی در کشور جذب شده است.
کامبیز عباسی عصر سه شنبه در آیین گشایش هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده ها، آبیاری، دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع تبدیلی آذربایجان غربی افزود: در یک سال گذشته ۲۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی کشور در راستای توسعه مکانیزاسیون اعطا که از این میزان بیش از ۵۸ درصد جذب شد.

وی اظهار کرد: هم اکنون در حوزه سرمایه گذاری و مکانیزاسیون از وضعیت مطلوبی برخورداریم و به دنبال ارتقای کیفیت توام با کمیت هستیم.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۰۰ هزار دستگاه تراکتور در کشور شماره گذاری شد و در نظر داریم ۴۰ هزار دستگاه ماشین کشاورزی امسال در بخشهای مختلف این حوزه به کار گرفته شود.

هفتمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده ها، آبیاری، دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع تبدیلی آذربایجان غربی با حضور بیش از ۱۱۰ موسسه و شرکت داخلی فعال در بخش کشاورزی و نمایندگان شرکت های معتبر خارجی و بین المللی آغاز به کار کرد.

۸۰ درصد غرفه های موجود در این نمایشگاه مربوط به بخش کشاورزی و ۲۰ درصد مربوط به بخش دامپروری است.

۳۶ درصد از مجموع شرکت کنندگان در نمایشگاه در بخش کشاورزی در زمینه نهاده ها، ۳۲ درصد در زمینه آبیاری و آبرسانی، ۳۲ درصد از کل موسسات بخش کشاورزی نیز در زمینه عرضه ماشین آلات و تجهیزات مرتبط با کشاورزی حضور دارند.

این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان واقع در پارک جنگلی ارومیه از ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت دایر است و ساعت بازدید از نمایشگاه نیز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ خواهد بود.

استان آذربایجان غربی در زمینه تولید محصولات زراعی، باغی، دامی و شیلات رتبه های اول تا سوم را در کشور دارد و در سال زراعی گذشته ۹ نفر از تولید کنندگان نمونه کشوری از استان انتخاب و معرفی شدند.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=8940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.