• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

کارگروهی برای بررسی مشکلات کم آبی استان فارس در کمیسیون کشاورزی مجلس تشکیل شد

  • کد خبر : 800
  • ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی در این کمیسیون به منظور بررسی بحران کم آبی استان فارس خبر داد. محمدمهدی برومندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه بحران کم آبی در استان فارس بررسی شد.وی ادامه […]

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروهی در این کمیسیون به منظور بررسی بحران کم آبی استان فارس خبر داد.
محمدمهدی برومندی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه بحران کم آبی در استان فارس بررسی شد.

وی ادامه داد: در سفر اعضای کمیسیون کشاورزی به استان فارس مقرر شده بود که با توجه به مشکلات کم آبی در این استان جلسه ای برای جمع بندی مشکلات برگزار شود که این جلسه امروز برگزار شد.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس اظهار داشت: در این جلسه وزیر نیرو ۶ نفر از معاونین وزیر جهاد کشاورزی و معاونین و نمایندگان سازمان حفاظت محیط زیست کشور حضور داشتند.

وی تصریح کرد: در این جلسه بنا شد کمیته ای متشکل از قائم مقام وزرای کشاورزی و نیرو، معاون سازمان حفاظت از محیط زیست، معاون عمرانی استاندار فارس و تعدادی از نمایندگان استان و یک نفر از اعضای کمیسیون کشاورزی تشکیل شود تا راهکارهای لازم را برای کمک به استان فارس بیندیشند.

وی افزود: همچنین مقرر شد که این کمیته راهکارهای اجرایی لازم را تا ۱۵ مهرماه به کمیسیون ارائه کند که بلافاصله پس از آن وزرای مربوطه جهت بررسی و لحاظ کردن درخواست ها در بودجه سال آینده اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: با تصمیم حضار این جلسه من به عنوان رییس این کارگروه انتخاب شدم.

وی ادامه داد: در این جلسه اعضا بر توجه دولت به تالاب ها و دریاچه های استان فارس مانند دریاچه ارومیه تاکید داشته اند.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=800

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.