• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

فرهنگ‌سازی جوانان هلال احمر قم برای حفظ محیط زیست در روز طبیعت

  • کد خبر : 7716
  • ۱۱ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
فرهنگ‌سازی جوانان هلال احمر قم برای حفظ محیط زیست در روز طبیعت

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ویژه‌ برنامه‌های روز طبیعت در پایگاه‌های ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی قم را اعلام کرد. به گزارش فارس، محمد مصباحی امروز در حاشیه اجرای طرح نوروزی هلال احمر با اشاره به اینکه در روز طبیعت در ۲۵ اکیپ ثابت و سیار طرح ملی ایمنی و سلامت […]

rcs_helalahmar_javananمعاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ویژه‌ برنامه‌های روز طبیعت در پایگاه‌های ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی قم را اعلام کرد.
به گزارش فارس، محمد مصباحی امروز در حاشیه اجرای طرح نوروزی هلال احمر با اشاره به اینکه در روز طبیعت در ۲۵ اکیپ ثابت و سیار طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافران نوروزی استان قـم توسط اعضای داوطلب جوان خدمات ویژه‌ای به عموم مردم ارائه می‌شود اظهار کرد: در این روز ضمن اجرای برنامه‌های متنوع، از پارکبانان سبزپوش منابع طبیعی و خادمان نارنجی‌پوش شهرداری قم تقدیر خواهد شد.
وی با اشاره به تنوع برنامه در طرح ملی ایمنی و سلامت در روز طبیعت بیان کرد: پاکسازی محیط بوستان‌ها، جمع‌آوری زباله توسط اعضای کانون غنچه‌ها و جوانان هلال احمر، ارائه بروشور‌های حفظ محیط زیست، مقابله با تخریب طبیعت، همکاری با پرسنل منابع طبیعی در خصوص رعایت نکات ایمنی توسط گردشگران و اطفاء حریق از برنامه‌های تدوین شده در روز طبیعت است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: اهدای پاکت زباله و بسته‌های فرهنگی حاوی اطلاعات سفر به مسافرین، ایستگاه نقاشی ویژه دوستی کودکان با طبیعت به همراه برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در پایگاه‌های مجاور بوستان‌ها از دیگر برنامه‌های جوانان در طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی در قم است.

مصباحی خاطرنشان کرد: در کنار فعالیت‌های طرح ملی ایمنی و سلامت راهنمایی مسافرین نوروزی برگزاری نماز جماعت در بوستان‌ها و غرفه پاسخگویی به سئوالات شرعی، انجام رایگان تست قند خون و فشار خون و گشت‌زنی دوچرخه سواران پروژه سحاب در محیط‌هایی که حضور خانواده‌ها متمرکز است نیز از دیگر برنامه‌های پایگاه‌های اجرای طرح در قم است که در روز طبیعت به اجرا خواهد رسید.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=7716

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.