• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
3

حجتی با دست پر و اقناع نمایندگان مجلس از خانه ملت خارج شد

  • کد خبر : 45
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴

نمایندگان مجلس با ۱۳۰ رأی موافق، از پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی درباره علت افزایش بی‌رویه قیمت نهاده‌های کشاورزی، کود و سم، قانع شدند.  به گزارش IANN  و به نقل از ایانا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه در خانه ملت، پرسش ملی سید ناصر موسوی ‌لارگانی نماینده فلاورجان و علی ایرانپور نماینده […]

نمایندگان مجلس با ۱۳۰ رأی موافق، از پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی درباره علت افزایش بی‌رویه قیمت نهاده‌های کشاورزی، کود و سم، قانع شدند.

 به گزارش IANN  و به نقل از ایانا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز سه‌شنبه در خانه ملت، پرسش ملی سید ناصر موسوی ‌لارگانی نماینده فلاورجان و علی ایرانپور نماینده مبارکه از محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.‌

بنابراین گزارش، از آنجا که در این جلسه موسوی ‌لارگانی و ایرانپور از پاسخ‌های وزیر جهادکشاورزی قانع نشدند، خواستار رأی‌گیری از صحن علنی توسط لاریجانی شدند که در ادامه با توجه به نتیجه آرای ماخوذه نمایندگان مجلس با ۱۳۰ رأی موافق، ‌۸۸ رأی مخالف و ۱۳ رأی ممتنع از ۲۴۳ نماینده حاضر در جلسه، از پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی قانع شدند.

موسوی ‌لارگانی از وزیر جهاد کشاورزی پرسیده بود که دلیل افزایش بی‌رویه قیمت نهاده‌های کشاورزی کود و سم چیست؟

ایرانپور زمانی که درباره قانع شدن یا نشدنش از پاسخ‌های وزیر صحبت می‌کرد، خطاب به لاریجانی رئیس مجلس گفت: بنده از پاسخ‌های وزیر جهاد کشاورزی قانع نشدم، اما باید بگویم هیأت رئیسه مجلس در زمینه ادغام پرسش بنده با سوال لارگانی که دو پرسش متفاوت بودند، مرتکب تخلف شده است.

علی لاریجانی رئیس مجلس در پاسخ به ایرانپور گفت: هیأت رئیسه مجلس هیچ تخلفی مرتکب نشده است.

پیش از این علی جنتی وزیر ارشاد، رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش، علی‌ طیب‌نیا وزیر اقتصاد، عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور و محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، از وکلای ملت کارت زرد گرفته بودند اما با این نتیجه حجتی بازهم با دست پر از خانه ملت به ساختمان وزارت جهادکشاورزی بازگشت.
منبع: iana

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=45

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.