• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
10

ارتقای جایگاه بخش کشاورزی در سخنرانی رییس جمهوری در جمع نخبگان

  • کد خبر : 43
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

حسن روحانی در سخنرانی اش در جمع نخبگان با تاکید بر استفاده بخش کشاورزی، صنعت و معدن از نخبگان خواستار استفاده از افکار و آثار نخبگان در این بخش ها و اعلام نتایج آن ها به مردم شد.  ابوالقاسم گلباف، روزنامه نگار بخش کشاورزی پیرامون تعبیر این رویکرد رییس جمهوری به بخش کشاورزی و استفاده […]

حسن روحانی در سخنرانی اش در جمع نخبگان با تاکید بر استفاده بخش کشاورزی، صنعت و معدن از نخبگان خواستار استفاده از افکار و آثار نخبگان در این بخش ها و اعلام نتایج آن ها به مردم شد.

 ابوالقاسم گلباف، روزنامه نگار بخش کشاورزی پیرامون تعبیر این رویکرد رییس جمهوری به بخش کشاورزی و استفاده از نخبگان بخش کشاورزی به خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا) گفت: خوشبختانه فضاسازی وزارت جهاد کشاورزی و مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی در یک سال گذشته و سوق دادن بحث های کشاورزی در زندگی روزمره مردم، هیات دولت، مجلس و .. موجب شده تا نگاه مسئولان و دغدغه آنان برای تامین امنیت غذایی و ارتقاء جایگاه کشاورزی بسیار جدی تر شود.

به گفته وی طی  یک سال اخیر نزدیک به ۵ بار معاون اول رییس جمهوری در بازدید از مراکز تحقیقاتی در فعالیت های کشاورزی که به نوعی تایید عالی ترین مقامات کشوری به حساب می آید، حاضر شده است که البته معاونین رئیس جمهوری نیز از این قاعده مستثنی نبوده اند.

وی با بیان این که روحانی به عنوان یک  روستا زاده و مطلع در امر کشاورزی معمولا از مشاوره های عیسی کلانتری آخرین وزیر کشاورزی کشور نیز بهره می گیرد و توجه جدی به نظرات  محمود حجتی وزیر دو دوره جهاد کشاورزی دارد، دیروز نیز با صدر قرار دادن بخش کشاورزی نسبت به صنعت و معدن، حساسیت خود را به این مقوله مهم تولید ۱۲۰ میلیون تن محصول کشاورزی و مواد غذایی در سال نشان داد. امید است این نگاه با حل معضلات کشاورزی و کشاورزان همراه باشد./منبع: Iana

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=43

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.