• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان:

ممانعت از واردات بی رویه گوشت برای جلوگیری از ورشکستگی دامداران

  • کد خبر : 25513
  • ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
ممانعت از واردات بی رویه گوشت برای جلوگیری از ورشکستگی دامداران

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: ممانعت از واردات بی رویه گوشت در راستای جلوگیری از ورشکستگی دامداران کشور و اصفهان ضروری است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) از اصفهان، سیدحسن قاضی عسگر با اشاره به اینکه اصناف استان در تعامل تنگاتنگی با مدیریت استان همکاری دارند، اظهار داشت: اخیراً اتحادیه […]

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: ممانعت از واردات بی رویه گوشت در راستای جلوگیری از ورشکستگی دامداران کشور و اصفهان ضروری است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) از اصفهان، سیدحسن قاضی عسگر با اشاره به اینکه اصناف استان در تعامل تنگاتنگی با مدیریت استان همکاری دارند، اظهار داشت: اخیراً اتحادیه نانواها تابلوهایی با اعلام درج قمیت و وزن چانه را در بسیاری از نانوایی های استان اصفهان نصب کرده اند.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: در واقع در آخرین جلسه کارگروه آرد و نان مقرر شد که حداکثر تا پایان بهمن ماه تمام نانوایی های استان این تابلو را در محل کسب و کارشان نصب کنند.
وی با بیان اینکه با اعمال زور و قوه قهریه نمی توان بازار را تنظیم کرد، تصریح کرد: بازار سازوکار خودش را دارد و همچون رودخانه ای روان است و با اصلاح قیمت بنزین بازار نان تنظیم شده است و با نصب تابلوهای درج قیمت و وزن نان شهروندان هم می توانند نظارتی بر این کالای ضروری داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه در تثبیت قیمت نان و گوشت هم سیاست های دخالت دولت در بازار را ایجاد کردیم که در مورد گوشت با اعتراض واحدهای دامداری استان اصفهان مواجه شدیم، ابراز داشت: با ممانعت از واردات بی رویه می توان مانع ورشکستگی دامداران اصفهانی شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اعلام اینکه هم استانی ها می توانند اعتراضات خود را به گرانفروشی و کم فروشی اطلاع رسانی کنند، گفت: مردم می توانند گزارش های خود را به ستادخبری مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان با شماره تلفن های ۳۲۳۵۲۰۱۲ و ۳۲۳۵۲۰۱۳ به صورت تلفنی و یا از طریق سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند و یا به لینک شکایات مردمی به آدرس www.124.ir و www.bazresiasnafisf.ir مراجعه کنند.
وی افزود: پس از ثبت گزارش ها بازرسان به محل شکایت اعزام می شوند و گزارش را مورد بررسی قرار می دهند و در صورتی که گزارش صحت داشته باشد اداره کل تعزیرات حکومتی پیگیری های ثانویه را انجام خواهد داد و نتایج را به شاکی ها اطلاع خواهیم داد.
خبرنگار: مدینه صابری

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=25513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.