• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2
آخرین وضعیت جوی کشور طی روزهای آینده اعلام شد

ورود سامانه بارشی جدید به کشور در آخر هفته

  • کد خبر : 25405
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
ورود سامانه بارشی جدید به کشور در آخر هفته

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از بعد از ظهر جمعه ۱۱ بهمن خبر داد. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) به نقل از مهر؛ صادق ضیاییان درباره آخرین وضعیت پیش بینی هواشناسی گفت: طی امروز (۸ بهمن) جوی آرام در کشور حاکم است و در شهرهای […]

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور از بعد از ظهر جمعه ۱۱ بهمن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) به نقل از مهر؛ صادق ضیاییان درباره آخرین وضعیت پیش بینی هواشناسی گفت: طی امروز (۸ بهمن) جوی آرام در کشور حاکم است و در شهرهای تهران، کرج، قزوین، اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود. در این روز در شرق کرمان، سیستان و بلوچستان، شرق یزد و خراسان جنوبی در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۹ بهمن) با عبور موج تراز میانی از کشور در ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. حاکمیت این وضعیت طی روز پنج شنبه (۱۰ بهمن) در شمال شرق انتظار می‌رود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه از بعدازظهر روز جمعه (۱۱ بهمن) با ورود سامانه بارشی از شمال غرب به کشور برای این مناطق بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، گفت: همچنین طی روز شنبه (۱۲ بهمن) گستره بارش علاوه بر شمال غرب مناطقی از غرب، جنوب غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، زاگرس مرکزی و سواحل غربی و مرکزی خزر را در بر می‌گیرد.

به گفته وی از امروز تا پایان هفته با جنوبی شدن جریانات در سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما و وزش باد به نسبت شدید در سواحل دریای خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۹ بهمن) کمی ابری همراه با غبار محلی و در بعدازظهر افزایش ابر و طی شب وزش باد با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و طی روز پنج شنبه (۱۰ بهمن) صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=25405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.