• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
1
همزمان با دهه فجر 1398 برگزار می‌شود:

افتتاح یک هزار و ۸۵۶ پروژه در استان اصفهان

  • کد خبر : 25403
  • ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
افتتاح یک هزار و ۸۵۶ پروژه در استان اصفهان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: امسال در ایام دهه فجر هزار و ۸۲۶ طرح با اعتبار دو هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) از اصفهان، حجت‌اله غلامی به افتتاح پروژه های عمرانی استان اصفهان در ایام مبارک دهه فجر پرداخت و اظهار داشت: امسال […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: امسال در ایام دهه فجر هزار و ۸۲۶ طرح با اعتبار دو هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) از اصفهان، حجت‌اله غلامی به افتتاح پروژه های عمرانی استان اصفهان در ایام مبارک دهه فجر پرداخت و اظهار داشت: امسال در ایام دهه فجر هزار و ۸۲۶ طرح با اعتبار دو هزار و ۳۷۵ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان اصفهان افزود: در حالیکه افتتاح طرح‌های عمرانی با مقیاس ملی به سفر ریاست جمهوری در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ واگذار شده است، در سال جاری بالغ بر هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از محل عوارض آلاینده ها و ارزش افزوده مالیات به شهرداری های استان اصفهان برای اجرا پروژه ها به صورت نقدی پرداخت شد.

وی به هزینه‌کرد پروژه های آبی (سد کوهرنگ ۳، تونل بهشت آباد) از محل اعتبارات ویژه اشاره کرد و گفت: اعتبار ۴۸۰ میلیارد تومان برای پیشرفت طرح سد کوهرنگ ۳ تخصیص یافته است که احداث این سد از محل تبصره ۵۶ استفاده شده است.

غلامی از پایان یافتن ۲۳ کیلومتر از تونل کوهرنگ تا این لحظه خبر داد و با تأکید بر اینکه برای احداث تونل ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و تاکنون به پایان رسیده است، تصریح کرد: این تونل آب را از سد زاینده رود منتقل کند و امیدواریم تا سال ۱۴۰۰ آبگیری شود.

این معاونت عمده‌ترین استفاده از مشوق های بودجه سال جاری را تبصره ۱۹ دانست و گفت: تبصره ۱۹ است که مشارکت بخش خصوصی را در پروژه های عمرانی همراه کرد به طوریکه از این طریق موفق به پیشرفت در اجرای پروژه های آب و فاضلاب و تصفیه خانه پساب، آب و کشاورزی و بخش گردشگری شده‌ایم.
خبرنگار: مدینه صابری

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=25403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.