• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
4
امام جمعه اصفهان:

مردم اصفهان انتظاری جز رفع مشکلات آب از دولت ندارند

  • کد خبر : 25158
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۸
مردم اصفهان انتظاری جز رفع مشکلات آب از دولت ندارند

امام جمعه اصفهان، گفت: در صورت تأمین آب استان اصفهان، مابقی مشکلات این استان، با توان و ظرفیت‌های موجود، برطرف می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، با تأکید بر ضرورت حل مشکل آب استان اصفهان، اظهار کرد: اگر آب اصفهان تأمین شود دیگر اصفهان و اصفهانی چیزی […]

امام جمعه اصفهان، گفت: در صورت تأمین آب استان اصفهان، مابقی مشکلات این استان، با توان و ظرفیت‌های موجود، برطرف می‌شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی (IANN) از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، با تأکید بر ضرورت حل مشکل آب استان اصفهان، اظهار کرد: اگر آب اصفهان تأمین شود دیگر اصفهان و اصفهانی چیزی از دولت نمی‌خواهند و مابقی مسائل با توان اصفهانی‌ها و ظرفیت‌های این استان برطرف خواهد شد.
امام جمعه اصفهان، بیان کرد: مشکلات آب استان اصفهان باید با همت مسئولان به ویژه دولت و دستگاه قضایی برطرف شود و امیدوار هستیم رئیس قوه قضاییه به حل مشکلات اصفهان توجه ویژه داشته باشد.
این مقام، تصریح کرد: زمانی که مشکلات آب اصفهان و ضرورت توجه به حوضه آبریز زاینده رود مانند دریاچه ارومیه را به رهبر معظم انقلاب گفتم فرمودند باید دولت از من بخواهد تا من دستورات لازم را در این زمینه صادر کنم، اکنون استان اصفهان منتظر این توجه دولت به مشکلات آب استان اصفهان است.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به وجود برخی مشکلات جا نمایی نهادهای قضایی اصفهان، تصریح کرد: استان اصفهان به اندازه چند استان مالیات پرداخت می‌کند اما چون برچسب برخوردار به این استان زده شده است از پرداخت‌های دولت و بودجه‌ها همواره سهم حداقلی دارد و این موضوع مشکلات بسیاری را برای استان اصفهان به دنبال داشته است.
وی خاطر نشان  کرد: استان اصفهان در همه عرصه‌ها جایگاهی خاص در کشور دارد و همواره پیشتاز در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و خدمت به مملکت بوده است.
خبرنگار: مدینه صابری

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=25158

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.