• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3

رکاب‌زنی در نوار ساحلی خزر با شعار مبارزه با زباله‌های پلاستیکی در دریاها

  • کد خبر : 23967
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
رکاب‌زنی در نوار ساحلی خزر با شعار مبارزه با زباله‌های پلاستیکی در دریاها

مشاور و مسئول طرح ها و اعتبارات معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها گفت: به مناسبت بزرگداشت روز جهانی خزر، فعالین زیست محیطی نوار ساحلی خزر را از بندر ترکمن به مقصد بندرآستارا رکاب خواهند زد. به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از ایسنا؛ شهریار صادقی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: […]

مشاور و مسئول طرح ها و اعتبارات معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها گفت: به مناسبت بزرگداشت روز جهانی خزر، فعالین زیست محیطی نوار ساحلی خزر را از بندر ترکمن به مقصد بندرآستارا رکاب خواهند زد.

به گزارش پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از ایسنا؛ شهریار صادقی ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت روز جهانی خزر و با شعار ” مبارزه با زباله های پلاستیکی در دریاها”، فعالین زیست محیطی نوار ساحلی خزر را از بندر ترکمن به مقصد بندرآستارا رکاب خواهند زد.

وی با بیان اینکه حرکت این فعالین محیط زیست از امروز آغاز شده و تا ۲۸ مردادماه ادامه خواهد داشت، گفت: ۱۰ نفر از فعالین محیط زیست با رکاب زنی در حاشیه این دریا، از بندر ترکمن تا آستارا رکاب زنی خود را با گذر از ۳ استان گلستان، مازندران و گیلان آغاز کردند.

مشاور و مسئول طرح ها و اعتبارات معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها ادامه داد: این اقدام در راستای گرامیداشت ۲۱ مرداد که روز جهانی خزر نامگذاری شده است با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست (معاونت محیط زیست دریایی و تالاب ها) در حال انجام است.

صادقی افزود: با توجه به تهدیدات زیست محیطی دریا خزر، گرامیداشت این روز مهم، در راستای حفظ و حراست از این دریا بسیار دارای اهمیت است.

وی با بیان اینکه هرساله برابر اعلام گرامیداشت روز دریای خزر از سوی کنوانسیون تهران به موضوعاتی از سوی کشورهای حاشیه خزر پرداخته می شود تا برنامه هایی برای اثربخشی در بهبود وضعیت زیست محیطی خزر اجرا شود گفت: امسال اولویت تاکیدات در حوزه دریای خزر بر مدیریت زباله به خصوص پلاستیک ها متمرکز شده است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=23967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.