• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

آزمون استخدامی محیط بانی سال آینده برگزار می شود

  • کد خبر : 21750
  • ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
آزمون استخدامی محیط بانی سال آینده برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ جمشید محبت خانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به وجود هشت هزار و ۵۰۰ پست سازمانی محیط بانی در سازمان محیط زیست، تنها ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در این پست مشغول به فعالیت هستند. وی بیان کرد: به طور معمول […]

mohitbanبه گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ جمشید محبت خانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به وجود هشت هزار و ۵۰۰ پست سازمانی محیط بانی در سازمان محیط زیست، تنها ۲ هزار و ۸۰۰ نفر در این پست مشغول به فعالیت هستند.
وی بیان کرد: به طور معمول در دنیا به ازای یکهزار هکتار یک محیط بان فعالیت دارد، درحالی که این رقم در ایران یک محیط بان به ازای ۱۲هزار و ۵۰۰ هکتار است که امر حراست از محیط زیست برای محیط بانان را با سختی همراه کرده است.
محبت خانی بیان کرد: در این راستا و به منظور افزایش توان یگان حفاظتی، سازمان محیط زیست درصدد بکارگیری نیروهای جدید محیط بانی و کارشناسی در کشور است.
وی تعداد نیروهای استخدامی را نامشخص خواند و در ادامه درباره اقدامات سازمان محیط زیست برای حفاظت از جان محیط بانان از تهیه یکهزار جلیقه ضد گلوله خبر داد و یادآور شد: ۵۰۰ جلیقه دیگر نیز تا پایان اسفندماه تحویل می شود.
محبت خانی بیان کرد: علاوه بر تجهیز محیط بانان، آموزش آنان و انعقاد تفاهم نامه های همکاری با دستگاه قضا و نیروی انتظامی برای صدور سریعتر رای، تعیین حداکثر مجازات برای متعرضان به محیط زیست و شکارچیان حیات وحش و همکاری و همیاری نیروهای محیط بانی از دیگر اقدامات در دست اجرای این سازمان برای حفاظت از جان آنان است.
وی با بیان اینکه یگان حفاظت از محیط زیست تاکنون ۱۲۰ شهید در حراست از منابع ملی تقدیم نظام کرده است، افزود: امسال نیز یک محیط بان در یزد به شهادت رسید و ۶۹ محیط بان نیز در درگیری با متخلفان مجروح شدند که ۴۲ نفرشان در بیمارستان بستری شدند.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=21750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.