• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

تهرانی ها از اواخر امشب منتظر بارش های پراکنده باشند

  • کد خبر : 21400
  • ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
تهرانی ها از اواخر امشب منتظر بارش های پراکنده باشند

سرپرست مدیریت شبکه پایش سازمان هواشناسی با اشاره به ورود موج ضعیفی از ناپایداری ها گفت: از امشب می توان منتظر بارش های پراکنده در نقاط مختلف شهر و استان تهران بود. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از ایرنا؛ مسعود حقیقت در مورد وضعیت کلی آب و هوا در کشور گفت: از اواخر وقت […]

baran_baresh_hava_3سرپرست مدیریت شبکه پایش سازمان هواشناسی با اشاره به ورود موج ضعیفی از ناپایداری ها گفت: از امشب می توان منتظر بارش های پراکنده در نقاط مختلف شهر و استان تهران بود.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از ایرنا؛ مسعود حقیقت در مورد وضعیت کلی آب و هوا در کشور گفت: از اواخر وقت امروز با عبور موجی از ناپایداری ها از سواحل شمالی، انتظار افزایش سرعت باد، بارش پراکنده و کاهش دما را در البرز، مرکز، شرق و شمال شرق کشور و دامنه زاگرس جنوبی و مرکزی همچنین شهرهای کرمان، اصفهان و شمال فارس داریم.
وی در مورد وضعیت هوای شهر تهران نیز اظهار کرد: از اواخر وقت امشب توقع بارش پراکنده به شکل باران و در ارتفاعات به صورت برف را برای نقاط مختلف شهر و استان تهران داریم که از شدت آلاینده ها می کاهد.
حقیقت ادامه داد: علاوه بر این بخش هایی از شمال استان هرمزگان نیز به دلیل عبور موج ضعیف دیگری از این مناطق شاهد بارش های پراکنده است.
وی افزود: همچنین برای روز جمعه در شمال شرق و کرمان افزایش ابر و بارش پراکنده را پیش بینی می کنیم؛ هر چند سامانه موجب این بارش ها ضعیف است و باعث باران های مستمر نخواهد شد.
سرپرست مدیریت شبکه پایش سازمان هواشناسی همچنین در پیش بینی وضعیت هوای کشور طی هفته آینده گفت: از دوشنبه آینده (۲۳ بهمن) موجی از سمت غرب وارد کشور می شود که استان های غربی، مرکز و شمالی را تحت تاثیر قرار می دهد.
به گفته مسعود حقیقت، راسک در استان سیستان و بلوچستان با دمای ۲۹ درجه بالای صفر و لامرد در استان فارس با ۲۸ درجه بالای صفر و سراب در استان آذربایجان شرقی با دمای ۹ درجه زیرصفر، فرودگاه اردبیل با ۸ درجه زیرصفر، ورزقان ۶ درجه زیر صفر به ترتیب گرم ترین و سردترین مناطق کشور بوده اند.
وی همچنین در مورد کمینه دمای هوای تهران گفت: کمینه دمای هوای تهران صبح امروز ۷ درجه بالای صفر بود که نسبت به همین ساعت روز گذشته افزایش ۴ درجه ای را نشان می دهد؛ ضمن اینکه بیشینه دمای هوای تهران روز گذشته نیز به ۱۴ درجه بالای صفر رسید. اما انتظار داریم کمینه دمای هوا فردا و روز جمعه (۲۰ بهمن) کاهش یابد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=21400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.