• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
0

دریافت مجوز استخدام ۱۶۰ کارشناس متخصص برای مراکز استان ها

  • کد خبر : 21316
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
دریافت مجوز استخدام ۱۶۰ کارشناس متخصص برای مراکز استان ها

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان – معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست روز سه شنبه سوم بهمن ماه از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان بازدید نمود و با پرسنل این اداره کل نشستی برگزار کرد. مسعود تجریشی در دیدار با پرسنل اداره […]

estekhdaam_12به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان – معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست روز سه شنبه سوم بهمن ماه از اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان بازدید نمود و با پرسنل این اداره کل نشستی برگزار کرد.

مسعود تجریشی در دیدار با پرسنل اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: مهم ترین اولویت های زیست محیطی در دولت دکتر روحانی، ساماندهی پسماندهای شهری، مهار کانون‌های ریزگرد داخلی، رفع آلودگی هوای کلانشهرها و تامین حقابه زیست محیطی می باشد و در فرصتی ۴ ساله باید با مدیریت صحیح درحل این مشکلات گامهای اساسی برداشته شود.

وی رفع این مشکلات را نیازمند همکاری و مشارکت پرسنل محیط زیست در سراسر کشور دانست و ادامه داد: این امر محقق نخواهد شد مگر با داشتن نیروی انسانی متخصص و یکی از کمبودهای سازمان، همین مورد می باشد.

این مقام مسئول افزود: به همین منظور برای رفع بخشی از این مشکل، مجوز استخدام ۲۰۰ کارشناس متخصص برای سازمان حفاظت محیط زیست اخذ شده است که از این تعداد، ۱۶۰ کارشناس متخصص برای اشتغال در ادارات حفاظت محیط زیست مراکز استان ها جذب خواهند شد.

تجریشی افزود: یکی دیگر از نیازهای اساسی داشتن بانک اطلاعاتی صحیح وکامل از داده های زیست محیطی است و داشتن بانک اطلاعاتی، لازمه داشتن نیروی متخصص از رشته های مختلف زیست محیطی در بین پرسنل می باشد.

معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص هزینه های سنگین ایستگاه های سنجش آلودگی هوا گفت: باید هزینه ها در این بخش کاهش داده شود و به جای خرید و نگهداری ، خرید داده از طریق شرکت های فعال در این بخش جایگزین شود.

وی ادامه داد: برنامه پایش صنایع در سال آینده نیز به طور گسترده و با استمرار بیشتر انجام خواهد شد و درخصوص پروژه های ارزیابی باید در زمان مناسب پاسخگوی خواسته های این بخش باشیم.

لازم به ذکر است،معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست از آزمایشگاه و مرکز پایش و کنترل کیفی هوای اداره کل نیز بازدید به عمل آورد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=21316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.