• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور از بعدازظهر امروز

  • کد خبر : 21241
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
بارش پراکنده باران در برخی مناطق کشور از بعدازظهر امروز

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی سه روز آتی تشریح کرد. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از بعد از ظهرامروز با رخنه موجی از تراز میانی جو در برخی مناطق غرب، شمال غرب، زاگرس مرکزی و […]

gozaresh_havashenasiمدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی سه روز آتی تشریح کرد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از بعد از ظهرامروز با رخنه موجی از تراز میانی جو در برخی مناطق غرب، شمال غرب، زاگرس مرکزی و تا اواخر وقت در دامنه‌های جنوبی البرز از جمله تهران افزایش ابر،وزش باد،بارش پراکنده و موقتی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز در برخی نقاط استان‌های گیلان،اردبیل و مازندران نیز وزش باد شدید جنوبی تداوم خواهد داشت. از امروز نیز تا حداقل روز پنجشنبه(۵بهمن) با توجه به افزایش میزان سرعت باد در عراق و شمال عربستان،ظهور گرد و خاک و کاهش دید با شدت و ضعف در بخش‌هایی از جنوب غرب وغرب کشور دور از انتظار نیست.

به گفته وی فرد (۴بهمن) درغالب مناطق کشور ضمن افزایش دما،جوی نسبتا پایدار حاکم می شود و روز پنج شنبه(۵بهمن) با ورود سامانه بارشی دیگری به کشور در بخش‌هایی از شمال غرب وغرب بتدریج ابرناکی ،بارش برف وباران و وزش باد پیش‌بینی می شود. در روز جمعه (۶بهمن) این موج علاوه بر نیمه شمالی-غربی،استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و دامنه‌های جنوبی البرز را هم فرا می‌گیرد.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پایان اظهارکرد: در روز چهارشنبه (۴بهمن) تهران آسمانی نیمه ابری بتدریج همراه با کاهش ابر و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۵ و ۴ درجه سانتی‌گراد و در روز پنج شنبه (۵بهمن) نیز آسمانی نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و اوایل شب افزایش ابر با بیشینه و کمینه دمای ۱۵ و ۵ سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=21241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.