• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
4

معاون سازمان محیط زیست: بخشی از محیط بانان آموزش مناسب ندیده اند

  • کد خبر : 21207
  • ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳
معاون سازمان محیط زیست: بخشی از محیط بانان آموزش مناسب ندیده اند

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برنامه هیات علمی دانشکده محیط زیست، گفت: تاکنون بخش بزرگی از کارکنان و محیط بانان کشور آموزش مناسب ندیده اند. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از ایرنا، کاوه مدنی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشکده محیط زیست کشور مستقر در […]

mohitbanمعاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به برنامه هیات علمی دانشکده محیط زیست، گفت: تاکنون بخش بزرگی از کارکنان و محیط بانان کشور آموزش مناسب ندیده اند.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از ایرنا، کاوه مدنی روز دوشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس دانشکده محیط زیست کشور مستقر در کرج، افزود: انتظار می رود که بخشی از این وظیفه را دانشکده محیط زیست و اعضای هیات علمی آن عهده دار شوند و به سازمان کمک کنند چرا که موضوع آموزش امری کلیدی و توقف ناپذیر است.
وی با بیان اینکه توسعه همیشه به معنی بزرگ شدن نیست گفت: گاهی اوقات توسعه به معنای تمرکز روی یک حوزه است.
مدنی با قدردانی از خدمات دکتر طالبی (رئیس سابق دانشکده محیط زیست)، وی را فردی دلسوز عنوان کرد که در شرایط دشوار با صبوری مدیریت دانشکده را برعهده داشته است.
وی دکتر بزرگ حداد سرپرست جدید دانشکده محیط زیست را از چهره های برجسته علمی در کشور دانست و گفت: با توجه به سوابق درخشان و کارنامه بسیار پرافتخاری که داراست قطعاً می تواند در این کرسی، سبب موفقیت های بیشتر برای دانشکده و سازمان حفاظت محیط زیست شود.
در ادامه این مراسم دکتر احمد طالبی، رئیس سابق این دانشکده گفت: من به عنوان عضوی از خانواده دانشکده محیط زیست که از سال ۱۳۷۳ به آن پیوسته ام آرزو می کنم که آقای دکتر بزرگ حداد کمک کند تا دانشکده به سوی توسعه پیش برود و زمینه ارتقای آن در آینده بیش از پیش فراهم آید.
طالبی با بیان اینکه کارنامه دانشکده محیط زیست نشان می دهد که همواره در دشوارترین روزها کنار سازمان محیط زیست بوده، افزود: اطمینان دارم که بدنه دانشجویی و پرسنلی دانشکده از این پس نیز با توان مضاعف سازمان محیط زیست را در جهت اهداف متعالی یاری می کند.
در ادامه این مراسم دکتر امید بزرگ حداد، رئیس جدید دانشکده محیط زیست بیان داشت: خدمت در نهادهای دانشگاهی برای من افتخار است و امیدوارم با همکاری اعضای هیات علمی و کارشناسان دانشکده محیط زیست بتوانیم در کنار هم اهداف و برنامه های تعریف شده از سوی سازمان محیط زیست در زمینه های آموزش و پژوهش را به خوبی پیش ببریم.
وی بیان داشت: امروز متاسفانه بسیاری از دانشگاه های کشور با کمبود درخواست دانشجویان برای تحصیل مواجه هستند و صندلی خالی به یکی از معضلات تبدیل شده است.
وی ادامه داد: به نظر می رسد این موضوع در سال های آینده حتی شدیدترهم شود به همین خاطر باید در نوع آموزش و پژوهش تجدیدنظرهایی به وجود آید و از ظرفیت های تازه بهره گرفته شود.
در ادامه این مراسم با ابلاغ حکمی از سوی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، حکم انتصاب دکتر بزرگ حداد به وی تقدیم شد و از تلاش های دکتر احمد طالبی با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.
امید بزرگ حداد که هم اکنون سرپرستی پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار را عهده دار است، معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی را نیز در کارنامه اداری خود دارد.
وی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقاطع کارشناسی از دانشگاه تبریز، کارشناسی ارشد از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دکتری از دانشگاه علم و صنعت ایران و پسا دکتری از دانشگاه های تورنتو کانادا و دیویس کالیفرنیا در آمریکا است و در سال ۲۰۱۴ جزء یک درصد دانشمندان برتر جهان انتخاب شد.
دانشکده محیط زیست که از سال ۱۳۵۱ در کرج به عنوان تنها مرکز آکادمیک آموزش های محیط بانی دایر شد در رشته های مختلف محیط زیست اقدام به آموزش دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می کند.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=21207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.