• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

زمینه بهره مندی روستاییان از تسهیلات بانکی ارزان قیمت فراهم است

  • کد خبر : 21090
  • ۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
زمینه بهره مندی روستاییان از تسهیلات بانکی ارزان قیمت فراهم است

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: دولت زمینه بهره مندی روستاییان از تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای فعالیت های اقتصادی و تولیدی را فراهم کرده است. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از ایسنا، سید کمال پاکفطرت چهارشنبه ۱۳ دی در جلسه بررسی روند پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات صندوق ملی، گفت: […]

kamal_pakfetrat_roostaee_farspمدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: دولت زمینه بهره مندی روستاییان از تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای فعالیت های اقتصادی و تولیدی را فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از ایسنا، سید کمال پاکفطرت چهارشنبه ۱۳ دی در جلسه بررسی روند پرداخت تسهیلات از محل اعتبارات صندوق ملی، گفت: افرادی که واحدهای اقتصادی و تولیدی در روستاها دارند می توانند از تسهیلات بانکی با سود ۸ درصد توسط پست بانک استفاده کنند.

وی با تاکید براینکه پست بانک ایران صادقانه خدمات بانکی را در روستاها و مناطق محروم ارائه می دهد، گفت: این بانک به عنوان تنها خرده بانکدار کشور، به روستاییان خدمات بانکی مطلوبی را ارائه می دهد.

پاک فطرت ضمن تاکید بر همکاری بیشتر با پست بانک استان فارس به ضرورت برگزاری جلسات توجیهی با حضور مدیران پیرو تفاهم نامه منعقده بین پست بانک و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها اشاره و بر لزوم افتتاح حساب دهیاری ها نزد این بانک تاکید کرد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس گفت: در حال حاضر تعداد ۱۹۵۲ دهیاری در شعب مختلف پست بانک دارای حساب است.

پاک فطرت گفت: دایرکردن ۴۰۰ باجه خدمات بانکی و نصب ۱۶۳ دستگاه خودپرداز در روستاها، کمک به ۱۴۶ مورد اشتغالزایی با پرداخت تسهیلات، پیگیری اعطای تسهیلات برای راه اندازی سیستم هوشمند آبیاری، اعطای تسهیلات به دهیاران برای خرید ماشین آلات عمرانی و خدماتی با نرخ ۸ درصد، اعطای تسهیلات ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی اشتغال زایی به دهیاران و شرکتهای تعاونی دهیاری در قبال ارائه طرح توجیهی و فنی اقتصادی با کارمزد ۸ درصد و معرفی بالغ بر ۱۰۰۰ دهیاری برای دریافت تسهیلات ۱۰ میلیون تومانی با نرخ ۱۲ درصد، بخشی از خدمات پست بانک فارس بوده است.

مدیر شعب پست بانک استان فارس نیز در این نشست ضمن تشریح عملکرد پست بانک در این استان، خواستار انتقال وجوه ارزش افزوده دهیاری ها به پست بانک شد.

فرهمند گزارشی در خصوص خدمات ارائه شده پست بانک به روستاییان ارائه داد و خاطرنشان کرد که متوسط درآمد کارگزاران هر دفتر پست بانک در روستاها را یک میلیون و دویست هزار تومان است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=21090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.