• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

ویدئو/ نماینده رشت: توهین وزیر جهاد کشاورزی به کشاورز گیلانی را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم

  • کد خبر : 21004
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
ویدئو/ نماینده رشت: توهین وزیر جهاد کشاورزی به کشاورز گیلانی را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ نماینده مجلس: توهین وزیر جهاد کشاورزی به کشاورز گیلانی را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم، آقای وزیر سبوس ارزانی خودتان!” درپی انتشار فیلمی از دیدار وزیر جهاد و کشاورزی با کشاورزان گیلانی، نماینده رشت و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از سخنان وزیر گفت: “توهین وزیر جهاد کشاورزی را به کشاورز گیلانی در […]

keshavarz_mazrae_kasht_bardasht_vejinبه گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ نماینده مجلس: توهین وزیر جهاد کشاورزی به کشاورز گیلانی را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم، آقای وزیر سبوس ارزانی خودتان!”
درپی انتشار فیلمی از دیدار وزیر جهاد و کشاورزی با کشاورزان گیلانی، نماینده رشت و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با انتقاد از سخنان وزیر گفت: “توهین وزیر جهاد کشاورزی را به کشاورز گیلانی در مجلس بی‌پاسخ نمی‌گذاریم. آقای وزیر سبوس ارزانی خودتان!”

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه در مقابل کسی که به کشاورزان توهین کند ساکت نخواهد نشست گفت: اگر کسی در هر جایگاهی چنین جسارتی به کشاورز زحمتکش من کند یک گونی از همان سبوس‌ها را تقدیمش می‌کنم.
محمدصادق حسنی در رشت در واکنش به پاسخ وزیر کشاورزی به انتقادات کشاورز گیلانی درباره کاهش قیمت برنج اظهار کرد: خداوند کریم در قرآن می فرمایند «عنداکرمکم عندالله اتقاکم» همه ما انسان‌ها باهم برابریم و حق توهین به یکدیگر را نداریم و معیار برتری افراد تقوای آنهاست.

وی با تأکید بر اینکه پیامبر اکرم (ص) فرمودند که دست کشاورزان را می‌بوسند، اضافه کرد: من صحبت‌های وزیر را نه تأیید می‌کنم و نه تکذیب، چراکه بنده را قابل به دعوت ندانستند و من آنجا حضور نداشتم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر هر کسی در هر جایگاهی چنین جسارتی به کشاورز زحمتکش من کند یک گونی از همان سبوس‌ها را تقدیمش می‌کنم.

حسنی با ابراز تأسف از توهین وزیر کشاورزی بیان کرد: من واقعاً برای مسؤولی که چنین برخوردی با کشاورز داشته باشد متأسفم و مطمئن باشید که پاسخ مناسبی را در مجلس به او خواهیم داد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=21004

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.