• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2

ویدئو/ آژیر قرمز آلودگی در کلانشهرها به ویژه پایتخت

  • کد خبر : 20996
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
ویدئو/ آژیر قرمز آلودگی در کلانشهرها به ویژه پایتخت

با تداوم آلودگی هوا در کلانشهر ها، آژیر خطر آلودگی هوای تهران همچنان به گوش میرسد. تهران از ابتدای سال تاکنون ۶۱ روز آلوده را تجربه کرده است. به گزارش گروه فیلم و صوت خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)، بعد از تعطیلی مدارس در تبریز و ارومیه نوبت به تهران رسید. اورژانس تهران از استقرار نیروهای امدادی در […]

aloodegi_havaبا تداوم آلودگی هوا در کلانشهر ها، آژیر خطر آلودگی هوای تهران همچنان به گوش میرسد. تهران از ابتدای سال تاکنون ۶۱ روز آلوده را تجربه کرده است.
به گزارش گروه فیلم و صوت خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)، بعد از تعطیلی مدارس در تبریز و ارومیه نوبت به تهران رسید. اورژانس تهران از استقرار نیروهای امدادی در ۱۹۲ نقطه پایتخت از جمله معابر و میادین اصلی ُ پرتردد خبر داد.
به عموم شهروندان به ویژه سالمندان، مبتلایان به بیماری های قلبی ـ عروقی و کودکان توصیه شده با توجه به افزایش میزان آلودگی هوا از تردد و فعالیت غیرضروری در سطح شهر و فضای باز خودداری کنند.
کیفیت هوای شهر تهران چهارمین روز پیاپی با شاخص ۱۴۳ در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس مقاطع ابتدایی استان تهران به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد.
همچنین براساس مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران، فروش روزانه طرح ترافیک و همچنین فعالیت معادن شن و ماسه امروز ممنوع است. طرح ترافیک شهر تهران نیز به محدوده زوج و فرد تعمیم داده شد.
به گفته معاون عمرانی استانداری تهران اگر میزان ذرات معلق کمتر از ۲٫۵ میکرون همانند امروز استمرار پیدا کند، کمیته اضطرار آلودگی هوا تشکیل جلسه خواهد داد و برای روز دوشنبه تصمیمات جدیدی می گیرد.
آلودگی هوا مدارس تبریز و ارومیه را هم برای دومین روز پایپی تعطیل کرد. هوای کرج، اراک، اصفهان، قم، قزوین و سنندج هم ناسالم اعلام شده است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=20996

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.