• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

با مشارکت خیرین، مرکز جهادکشاورزی بخش اوز افتتاح شد

  • کد خبر : 20973
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
با مشارکت خیرین، مرکز جهادکشاورزی بخش اوز افتتاح شد

اولین مرکز خدمات و پست دامپزشکی خیرساز به همراه یک دستگاه خودرو در بخش اوز شهرستان لارستان به جهادکشاورزی تحویل گردید. با برگزاری مراسمی و با حضور محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و با مشارکت خیرین منطقه، مرکزجهادکشاورزی بخش اوز افتتاح شد. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از روابط عمومی […]

eftetahiye_eftetahاولین مرکز خدمات و پست دامپزشکی خیرساز به همراه یک دستگاه خودرو در بخش اوز شهرستان لارستان به جهادکشاورزی تحویل گردید.
با برگزاری مراسمی و با حضور محمد مهدی قاسمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس و با مشارکت خیرین منطقه، مرکزجهادکشاورزی بخش اوز افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی فارس در این مراسم رئیس این سازمان ضمن تقدیر وتشکراز خیرین این منطقه جهت اختصاص ساختمان و خودرو اظهار داشت: بحمدالله دولت تدبیر و امید، مردم محورمی باشد و امیدواریم این طرح در بقیه نقاط مستعد این استان با مشارکت مردم ادامه یابد. وی افزود: نظام جمهوری اسلامی مدیون بذل جان و مال مردم فهیم کشور جمهوری اسلامی است و در مراحل مختلف انقلاب از جمله در دفاع مقدس و سازندگی و تحریم ها این موضوع نمایان می باشد.
قاسمی در ادامه سخنانش گفت: توجه به مراکز خدمات و تجهیز آن ها و نیز تجهیز آن ها به نیروی انسانی متخصص و اجرای طرح پهنه بندی و نظام نوین ترویج برای علمی، فنی و مهندسی کردن کشاورزی از اولویت ها و اقدامات وزارت جهادکشاورزی و سازمان جهادکشاورزی فارس بوده است و ما نیاز به افزایش بهره وری همه منابع به خصوص نهاده آب داریم.
وی تصریح کرد: هرچند به دنبال مراکز خدمات کشاورزی مجازی برای آینده، برای سرعت بخشی و کیفیت بخشی به اجرای وظایف هستیم ولی فعلا مراکز خدمات باید مسائل و مشکلات کشاورزی و کشاورزان را پیگیری نمایند و در همین راستا مسئولین جهاد کشاورزی شهرستان لارستان می بایستی به مسائل و مشکلات بهره برداران زحمتکش و مردم خیر این شهرستان رسیدگی نمایند.
قاسمی در قسمت دیگری از سخنان خود به تشریح سیاست ها و اولویت های دیگر سازمان جهاد کشاورزی در این استان اشاره کرد و گفت: ما امروز به دنبال علمی شدن بخش کشاوری می باشیم. با توجه به بحران خشکسالی استفاده بهینه از منابع آب و اجرای سیستم های آبیاری نوین با ارائه ۸۵ درصد یارانه بلاعوض توسط دولت، توسعه گلخانه ها، احداث باغات مثمر دیم در اراضی شیبدار و کشت گیاهان دارویی و ایجاد زنجیره تولید و بازاریابی و کشت چغندر قند پائیزه در دستور کار این سازمان قرار دارد.
گفتنی است مرکز جهاد کشاورزی اوز لارستان دریک ساختمان دوطبقه می باشد که درطبقه همکف آن قسمت اداری مرکزجهادکشاورزی وپست دامپزشکی مستقرگردیده اند و در طبقه دوم مهمانسرای این مرکزاستقرار یافته است و امین نظام پور به عنوان اولین سرپرست این مرکز سکان دار گردیده است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=20973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.