• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
2

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از جنوب

  • کد خبر : 20963
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
ورود سامانه بارشی جدید به کشور از جنوب

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ محمد اصغری گفت: استان خوزستان از امروز شاهد افزایش ابر و رگبار و در ارتفاعات بارش برف و کولاک خواهد بود. وی افزود: استان های کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری ، غرب استان فارس و استان بوشهر تحت تاثیر این بارش ها قرار دارند. کارشناس سازمان هواشناسی از عشایر […]

baran_baresh_hava_2به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ محمد اصغری گفت: استان خوزستان از امروز شاهد افزایش ابر و رگبار و در ارتفاعات بارش برف و کولاک خواهد بود.
وی افزود: استان های کهگیلویه و بویراحمد، چهار محال و بختیاری ، غرب استان فارس و استان بوشهر تحت تاثیر این بارش ها قرار دارند.
کارشناس سازمان هواشناسی از عشایر کوچ رو و همچنین از مسافران جاده های کوهستانی در این مناطق خواست تا با احتیاط بیشتری تردد کنند.
اصغری گفت: از امشب و با شدت کمتر شرق استان فارس، استان هرمزگان و بخش هایی از استان کرمان همچنین استان یزد و جنوب اصفهان تحت تاثیر این بارش ها قرار می گیرند.
وی اضافه کرد: از روز شنبه نیز استان های جنوب شرق کشور بارش های این سامانه را تجربه می کنند.
کارشناس سازمان هواشناسی به کشاورزان استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان، یزد و خراسان جنوبی و عده داد که از امروز تا روز یک شنبه حداقل یک وعده بارش را خواهند داشت که در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.
اصغری درباره استان های شمالی کشور نیز گفت: در گیلان امروز و فردا هوا ابری است و روز یک شنبه صاف خواهد بود اما استان مازندران هوا غالبا صاف خواهد بود.
وی گفت: در ارتفاعات استان گلستان شاهد افزایش ابر خواهیم بود اما در استان های اردبیل و کردستان شاهد تداوم سرما و یخبندان صبح گاهی هستیم.
کارشناس سازمان هواشناسی با ابراز تاسف از آلودگی هوا در کلان شهرهای شمالی کشور گفت: با تداوم پایداری هوا شهرهای تهران، تبریز، سنندج، اراک، کرج، قزوین، قم و به صورت کمتر اصفهان در سه روز آینده به ویژه در ساعات بعدازظهر شاهد افزایش آلاینده های جوی خواهند بود.
اصغری در پایان گفت: آبهای خلیج فارس و تنگه هرمز مواج است و جزایر ابوموسی ، قشم، کیش، لاوان و سیری با احتمال بارش و آبگرفتگی معابر مواجه اند.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=20963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.