• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

علاقه مندی صربستان و مازندران برای گسترش همکاری های کشاورزی

  • کد خبر : 20891
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
علاقه مندی صربستان و مازندران برای گسترش همکاری های کشاورزی

قائم مقام وزیر کشاورزی صربستان گفت: به ‌دنبال تعامل با بخش کشاورزی مازندران هستیم و علاقه‌مندیم با معرفی محصولات کشاورزی راه را برای ورود محصولات بیشتر فراهم کرده و همکاری دو جانبه هموار کنیم. یه گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی مازندران، بوگدان ایگیچ در نشست مشترک با دست‌اندرکاران بخش […]

hamkari_dojanebe_tafahomnamehقائم مقام وزیر کشاورزی صربستان گفت: به ‌دنبال تعامل با بخش کشاورزی مازندران هستیم و علاقه‌مندیم با معرفی محصولات کشاورزی راه را برای ورود محصولات بیشتر فراهم کرده و همکاری دو جانبه هموار کنیم.

یه گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی مازندران، بوگدان ایگیچ در نشست مشترک با دست‌اندرکاران بخش کشاورزی مازندران در خصوص تولیدات گلخانه‌ای، باغی و بذر، تولید محصولات کشاورزی مازندران و کیفیت آن را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: همکاری لازم را در زمینه بهره‌گیری از تجارب علمی از مازندران را خواهیم داشت.

وی افزود: تلاشمان بر این است روابط در حوزه تولید بذر سویا را گسترش دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز خواستار همکاری دو طرف شد و افزود: تولیدات خوبی در زمینه باغی داریم که می‌توان زمینه صادرات آن به کشور صربستان را فراهم کرد.

دلاور حیدرپور ادامه داد: زمینه خوبی برای تولید انواع بذر، محصولات باغی، دفع آفات و جنگل داریم و آماده همکاری با کشور صربستان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی داریم برای توسعه و همکاری کشاورزی بین مازندران و صربستان از تجارب و انتقال تکنولوژی در زمینه‌های مختلف کشاورزی بهره‌گیری کنیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اضافه کرد: مازندران در حوزه تولید بذر سویا پیشرفت‌های خوبی داشته و پیشنهاد می‌کنیم از این بذر در کشور صربستان استفاده شود.

حیدرپور بیان کرد: انجام کارهای مشترک با کشور صربستان برای گسترش صادرات محصولات کشاورزی مازندران از موارد مثبتی است که به دنبال آن هستیم.

در ادامه بازدید از شرکت دشت ناز ساری که به عنوان تولید کننده انواع محصولات گلخانه‌ای، باغی و بذر است انجام شد.

در پایان این بازدید، صورتجلسه همکاری مشترک بخش کشاورزی صربستان و مازندران بین قائم مقام وزیر کشاورزی صربستان و معاون استاندار مازندران امضاء شد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=20891

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.