• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
3

مراسم معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شد

  • کد خبر : 20838
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
مراسم معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شد

مراسم معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شد. در این مراسم که با حضور حضرت آیت اله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رییس شورای عالی زکات کشور، حجت الاسلام خاک مدیرکل آموزش عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام ایمانی تبار مسئول امور استان ها حوزه […]

مراسم معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شد.

در این مراسم که با حضور حضرت آیت اله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رییس شورای عالی زکات کشور، حجت الاسلام خاک مدیرکل آموزش عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی، حجت الاسلام ایمانی تبار مسئول امور استان ها حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، محمد مهدی قاسمی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، معاونین، مدیران ستادی و کارشناسان و کارمندان سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار گردید حجت الاسلام بحرانی به سمت مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سازمان منصوب گردید.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، آیت اله عالمی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی و رییس شورای عالی زکات کشور در این جلسه ضمن تشکر فراوان از زحمات ۳۵ ساله خدمت حضرت آیت اله موحد در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس تقدیر و تشکر نمایم و از جمله برکات ایشان جذب و تربیت نیروهایی بوده است که بتوانند در درون فضای اداری شرایطی را داشته باشند که خلا آن پر شود.

وی افزود: همچنین برادر جهادی حجت الاسلام بحرانی را به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس منصوب می نمایم.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: ماه ربیع الاول ماه سرور اهل بیت عصمت و طهارت است، اولین روز ماه ربیع الاول شروع هجرت رسول خداست و مسلمین هجرت را مبدا تاریخ اسلام قرار داده اند و هجرت سبب شد که اسلام قوت و رونق گرفت و حکومت اسلامی به دست رسول خدا شکل گرفت.

وی بیان داشت: ما به دنبال فرهنگ و اندیشه جهادی هستیم و جهادی خدمت کردن یعنی اینکه با اخلاصی تمام برای رضای حق تعالی با تمام ظرفیت در عرصه کشاورزی امروز برای بندگان خدا خدمت کردن و بایستی نعمت آب و خاک که عمده مدیریت بر این آب و خاک بر عهده سازمان جهاد کشاورزی می باشد به گونه ای باشد که حداکثر استفاده از این آب و خاک صورت پذیرد و بایستی با این نیروی انسانی، دانش کشاورزی، آموزش، ترویج و … بهره وری در واحد سطح را در تولیدات کشاورزی افزایش داد.

در ادامه این مراسم نیز حجت الاسلام بحرانی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در استان فارس از حسن اعتماد حضرت آیت اله عالمی نسبت به ایشان قدردانی نمود و گفت: این اعتماد مسئولیت سنگینی برای اینجانب ایجاد می نماید که امیدوارم که با استفاده از نصایح و رهنمودهای حضرتعالی در انجام وظایف خود شرمنده خداوند نباشم.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=20838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.