• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2

سازمان تعاون روستایی فارس میزبان همایش ملی آشنایی با قوانین و مقررات و تخلفات اداری

  • کد خبر : 20836
  • ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
سازمان تعاون روستایی فارس میزبان همایش ملی آشنایی با قوانین و مقررات و تخلفات اداری

همایش ملی آشنایی با قوانین و مقررات و تخلفات اداری با درسازمان تعاون روستائی استان فارس برگزار شد. یه گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستائی استان فارس به منظور افزایش آگاهی مسئولین امور عمومی و کارگزین های مسئول استانی و در راستای شناخت و پیشگیری تخلفات اداری ، کارگاه آموزشی ملی […]

taavon_roostaei_2همایش ملی آشنایی با قوانین و مقررات و تخلفات اداری با درسازمان تعاون روستائی استان فارس برگزار شد.

یه گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از روابط عمومی سازمان تعاون روستائی استان فارس به منظور افزایش آگاهی مسئولین امور عمومی و کارگزین های مسئول استانی و در راستای شناخت و پیشگیری تخلفات اداری ، کارگاه آموزشی ملی آشنایی با قوانین و مقررات و تخلفات اداری باتدریسجونقی سرپرست اداره کل منابع انسانی ونوسازی وپشتیبانی سازمان مرکزی، و حضور مسئولین امور عمومی، کارگزین های مسئول استانی و کارکنان ستادی سراسر کشور بمدت ۲ روز با میزبانی سازمان تعاون روستایی استان فارس برگزار شد.

گفتنی است مدیر کل سازمان تعاون روستائی استان فارس ضمن خوش آمدگویی به میهمانان گرانقدر، ضایعه غم بار زلزله کرمانشاه را تسلیت گفت.

بهجت حقیقی با بیان اینکه غالب فعالیت های بخش کشاورزی یک فلش دقیق آن به سمت تعاونی های کشاورزی است و سازمان تعاون روستایی بازوی اجرایی وزارت جهاد کشاوزری باعظمت است افزود: امروز جایگاه تعاونی ها ملموس است و اثـــر بخش بودن آن در فعالیت هایی مدونی که در روستاها اجرامی شودآشکار است .

وی خاطرنشان کرد: نیروی انسانی هر سازمانی توانمند ترین رکن آن سازمان است وزمینه دستیابی به اهداف بلندمدت آن سازمان را فراهم می‌کند.

بهجت حقیقی تصریح کرد: نیروی انسانی موتور محرکه سازمان است به شرط آنکه متعهد ، متخصص وتوانمند باشد و در همین راستا یکی از اولویت های سازمان تعاون روستایی آموزش نیروها و بالا بردن سطح آگاهی در جهت خدمت رسانی به بخش کشاورزی است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=20836

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.