• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
2

مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در شیراز برگزار می شود

  • کد خبر : 20744
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در شیراز برگزار می شود

بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و خانواده های آن ها از تاریخ ۳۰ آبان لغایت ۲ آذر ماه در شیراز و در محل حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) برگزار می شود. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ حجت الاسلام بحرانی سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در […]

بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان وزارت جهاد کشاورزی و خانواده های آن ها از تاریخ ۳۰ آبان لغایت ۲ آذر ماه در شیراز و در محل حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ حجت الاسلام بحرانی سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی فارس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بیست و نه سال است که مسابقات قرآن کریم در سطح وزارت جهاد کشاورزی با شرکت همکاران عزیز و خانواده های محترم آنان در سطوح مختلف تحصیلی و با شرایط سنی مختلف اعم از برادران و خواهران برگزار می شود و در یک محیط معنوی همکاران، همسران و فرزندان آنان در رشته های امتحانی مختلف، در همه مراحل با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی افزود در مرحله نهایی این دوره از مسابقات ۴۲۰ نفر در رشته های مختلف حفظ یک جزء، حفظ ۱۵ جزء و حفظ کل، قرائت، ترتیل، اذان به رقابت خواهند پرداخت و ۱۲ نفر (۶ نفر در بخش بانوان و ۶ نفر در بخش آقایان) به امر قضاوت خواهند پرداخت که البته اولین تجربه استفاده کردن تمام اساتید به عنوان داور از خود استان میزبان می باشد.
بحرانی تصریح کرد: مسابقات قرآن کریم در وزارت جهاد کشاورزی در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی برگزار می شود که پس از برگزاری در مرحله شهرستانی نفرات برگزیده و نفرات اول هر رشته به استان معرفی می شوند و در استان نیز افراد برگزیده با یکدیگر به رقابت پرداخته و نفرات اول هر رشته برای شرکت در مرحله ملی و سراسری به تهران معرفی می گردند.
وی افزود: نفرات برتر در مرحله سراسری نیز مورد تجلیل و تقدیر قرار می گیرند و افراد شاخص آن برای ارتقاء و رسیدن به مراتب بالاتر به دیگر مسابقات کشوری معرفی می شوند.
این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: به فضل الهی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس امسال برای سومین بار توفیق میزبانی بیست و نهمین مسابقات سراسری وزارت جهاد کشاورزی پیدا کرده است که امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم میزبانی شایسته برای این عزیزان باشیم.
حجت الاسلام بحرانی در ادامه یادآور شد در طول برگزاری این دوره از مسابقات حضرت آیت الله عالمی نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی نیز حضور خواهند داشت و مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات نیز با حضور سایر مسئولین محترم ملی و استانی و همکاران عزیز جهاد کشاورزی استان در تاریخ دوم آذر ماه روز پنجشنبه در جوار مرقد منور علی ابن حمزه برگزار می شود.
وی در خاتمه گفت در حاشیه این مسابقات یک محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی آقا سید جواد حسینی از مشهد مقدس برگزار خواهد شد و نیز زیارت حضرت شاهچراغ (ع) و بازدید از حافظ و سعدی برای متسابقین و سایر میهمانان در نظر گرفته شده است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=20744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.