• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
1

مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شد

  • کد خبر : 20616
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
مراسم تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار شد

در این مراسم که با حضور رئیس سازمان، معاونین و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار گردید کاووس کیانی به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان منصوب گردید. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمد مهدی قاسمی رییس این سازمان در […]

sazman_jahad_keshavarzi_farsدر این مراسم که با حضور رئیس سازمان، معاونین و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس برگزار گردید کاووس کیانی به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان منصوب گردید.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، محمد مهدی قاسمی رییس این سازمان در جلسه هماهنگی مدیران ستادی سازمان ضمن تشکر از زحمات حمید رضا محمودیان فرد در طول تصدی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی برای ایشان که به واسطه پایان ماموریتشان در این سازمان به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی فارس باز خواهند گشت آرزوی توفیق کرد و اظهار داشت: وظیفه تکلیفی است که اگر لطف الهی شامل حال ما گردد به عهده ما گذاشته می شود و هرچه زودتر این وظیفه از دوش کسی برداشته شود آن فرد خوشحال تر خواهد شد.                                       
وی افزود: حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی حوزه  بسیار مهمی است که می بایستی کلیه مطالبات همکاران، کارهای پشتیبانی، آموزش جانشین پروری، مباحث مالی، مکاتبات اداری، مسائل نرم افزاری و سخت افزاری  و تحول در فرآیندها و امورات در این حوزه پیگیری شود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی فارس در ادامه گفت: از آقای کیانی می خواهم که برنامه محوری را در کارها لحاظ نمایند و بزرگترین کاری که باید انجام شود تهیه نقشه راه نیروی انسانی است.
وی در ادامه به جذب تعداد ۸۸۰ نفر درسال گذشته، در این سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: ما ظرفیت و پتانسیل این تعداد نگاه کرده ایم و آن ها را در مراکز خدمات و پهنه ها ساماندهی نموده ایم.    
قاسمی تصریح کرد: ارکان سازمان بایستی دغدغه مند باشند و هم فکری و هم افزایی داشته باشند و بدین ترتیب خرد جمعی، نظام پیشنهادات و نظام مشارکت در این سازمان بسیار بسیار مهم  و اساسی است.
در ادامه این مراسم محمودیان فرد موفقیت مجموعه این معاونت را حاصل زحمات کل همکاران دانست و ضمن اشاره به فعالیت های صورت گرفته در این معاونت گفت: در حوزه مدیریت امور اداری اقدامات مطلوبی از جمله تغییر وضعیت همکاران قرارداد کار مشخص به پیمانی و دریافت کد شناسه جهت همکاران، طراحی سامانه نقل و انتقالات و … انجام شده است و در حوزه اداره رفاه نیز علی رغم کمبود اعتبارات اقداماتی از جمله برگزاری مسابقات ورزشی، کمک های غیر نقدی به پرسنل شاغل در سازمان جهاد کشاورزی فارس، تهیه میوه شب عید و .. انجام شده است.
محمودیان فرد در ادامه سخنان خود به فعالیت های صورت گرفته در اداره دبیرخانه به خصوص اجرای نرم افزار پیوند اشاره نمود و اظهار داشت: در زمینه IT نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده و سعی کرده ایم که امنیت شبکه و سیستم افزایش پیدا کند و شورای IT نیز راه اندازی شد.
وی در قسمت دیگری از سخنان خود به فعالیت های صورت گرفته در اداره ایثارگران اشاره نمود و بیان داشت: اعزام کاروان راهیان نور، اعزام خانواده معزز شهدا به مشهد مقدس و همچنین دریافت ردیف بودجه مستقل از سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اداره ایثارگران از جمله کارهای دیگر این حوزه می باشد.
وی تاکید کرد: در حوزه فعالیت گروه نوسازی و تحول اداری برای کم کردن هزینه ها ایستگاه مرغ بومی و ایستگاه آب باریک واگذار شد و تصدی گری را نیز کاهش داده ایم و مدل تعالی سازمانی و کانون ارزیابی مدیران نیز در حال پیاده سازی می باشد و در زمینه اداره حقوقی نیز توانسته ایم در محاکم قضایی در پرونده های مختلف حکم برائت بگیریم و در حوزه مدیریت امور مالی بیش از ۵۰۰ ملک شناسایی شده است و در سامانه سادا ثبت و در حال گرفتن سند می باشد و علی رغم مشکلات متعدد حسابداری تعهدی انجام شده است ضمن این که در زمینه پشتیبانی نیز کاهش مصرف انرژی، تعمیرات ساختمان شماره ۲ از جمله اقدامات می باشد و نیز اجرای ماده ۶۸ و جابجایی اتاق ها از دیگر اقدامات انجام شده بوده است وی در خاتمه سخنان خود از کلیه پرسنل سازمان جهاد کشاورزی حلالیت طلبید.
در ادامه این مراسم کیانی گفت: داشتن وحدت مدیریت و فرماندهی رکن مهمی است و توجه به مقام مافوق و رعایت سلسله مراتب سازمانی از اهمیت ویژه ای برخور دار است.
وی افزود: برای داشتن بهره وری نیاز به داشتن سیستم و برنامه است و بایستی سیستمی تر عمل نمود تا شاهد تعالی سازمانی و ارتقاء سطح بهره وری باشیم.
این مقام مسئول در ادامه سخنان خود به عدم تطابق رشته شغلی با مدرک تحصیلی اشاره نمود و توانمند سازی و جانشین پروری، پرداخت با عدالت استحقاقی ها برای کلیه پرسنل، ایجاد برنامه های رفاهی، مدیریت زمان و … را از جمله برنامه های خود دانست و گفت: امیدوارم با اجرای آن ها می توان شاهد توسعه فردی و سازمانی باشیم.
در ادامه ضمن تقدیر از آقای مهندس محمودیان فرد با حکم دکتر قاسمی رئیس سازمان، کاووس کیانی به سمت سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی این سازمان منصوب گردید.
لازم به یادآوری است کاووس کیانی قبل از این به عنوان جانشین معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مشغول به فعالیت بوده است. 
لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=20616

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.