• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1

عزم جدی سازمان حفاظت محیط زیست برای اجرای نظام دولت الکترونیک

  • کد خبر : 20543
  • ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
عزم جدی سازمان حفاظت محیط زیست برای اجرای نظام دولت الکترونیک

نشست مشترک سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان فناوری اطلاعات ایران با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در […]

isa_kalantari_mohitzist_reis_2نشست مشترک سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان فناوری اطلاعات ایران با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در این نشست بر عزم جدی این سازمان برای شفاف سازی اطلاعات و ضوابط آلایندگی و مجوز های ذیربط تاکید کرد و گفت: نظام دولت الکترونیک در این سازمان اجرای می شود.

وی با بیان اینکه اگر مردم از ضوابط آلایندگی و شاخص های زیست محیطی اطلاعات شفافی داشته باشند، محیط زیست سالم تر می شود، اظهار داشت: یکی از مهمترین ایراداتی که به سازمان حفاظت محیط زیست وارد می شود؛ در حوزه محیط زیست انسانی است چون ضوابط،محدودیت ها و شاخص های زیست محیطی برای مردم ناآشنا است و هرجور می خواهند تفسیر می کنند.
پایگاه اطلاعات زیست محیطی در کشور راه اندازی می شود

نصراله جهانگرد معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران در این نشست ظرفیت های سازمان فناوری اطلاعات را تشریح و اعلام آمادگی کرد کلیه فرآیندهای سازمان محیط زیست الکترونیکی شود.

همچنین نصراله جهانگرد گزارشی در خصوص فعالیت های سازمان فناوری اطلاعات در زمینه صدور یکپارچه مجوزها، سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، سامانه کار پوشه در وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی، سامانه پایش اطلاعات کشور ، درگاه ملی خدمات هوشمند را ارائه کرد و برای راه اندازی پایگاه اطلاعات زیست محیطی در کشور اعلام آمادگی کرد.

بنابر این گزارش، حامد مقصود طالقانی مدیر کل پیشتیبانی فنی و مهندسی و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست نیز در این نشست گزارش از اقدامات این سازمان برای اجرای نظام دولت الکترونیک ارائه کرد و گفت: در حال حاضر از طریق پورتال اطلاع رسانی این سازمان انتخاب صنعت سبز، ثبت نام آزمایشگاه معتمد،مجوزهای استقرار صنعت،بانک شکار و صید، صدور پروانه های صید، سامانه رصد و پایش انجام می شود و صدور مجوز احداث باغ وحش ها، صدور مجوز پسماند و خدمات دیگر سازمان حفاظت محیط زیست را دستور کار داریم.

بنابر این گزارش، در این نشست کارگروهی از دو سازمان مامور شناسایی سایر فرآیند ها و خدمات  و مجوز های محیط زیستی در سازمان حفاظت محیط زیست و تبدیل آنها به خدمات دولت الکترونیک از سوی سازمان فناوری اطلاعات شد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=20543

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.