• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
4

دعوت فائو از علاقه‌مندان ایرانی برای شرکت در مسابقه ویدئویی روز بین‌المللی کوهستان

  • کد خبر : 20419
  • ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
دعوت فائو از علاقه‌مندان ایرانی برای شرکت در مسابقه ویدئویی روز بین‌المللی کوهستان

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از دفتر نمایندگی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد(فائو) در ایران، این دفتر از تمام علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا به مناسبت «روز بین‌المللی کوهستان» (۱۱ دسامبر – ۲۰ آذر) در مسابقه فیلم ویدئویی یک دقیقه‌ای با موضوع «کوه‌ها تحت فشار قرار دارند: اقلیم، گرسنگی، مهاجرت» شرکت کنند. شرکت در این رقابت […]

fao-unبه گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از دفتر نمایندگی سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد(فائو) در ایران، این دفتر از تمام علاقه‌مندان دعوت می‌کند تا به مناسبت «روز بین‌المللی کوهستان» (۱۱ دسامبر – ۲۰ آذر) در مسابقه فیلم ویدئویی یک دقیقه‌ای با موضوع «کوه‌ها تحت فشار قرار دارند: اقلیم، گرسنگی، مهاجرت» شرکت کنند.

شرکت در این رقابت نیازمند هیچگونه تجهیزات حرفه‌ای نیست. علاقه‌مندان می‌توانند حتی با تلفن‌های همراه خود پیامی ویدئویی درباره کوه‌ها (یک دقیقه یا کمتر) ضبط کرده و در آن توضیح دهند که برای مثال تغییرات اقلیمی چه تأثیری بر کوهستان‌های اطرافشان داشته است، یا اینکه با یک نفر از ساکنین مناطق روستایی کوهستانی درباره مشکلاتشان مصاحبه کرده و یا سایر عواملی که کوهستان‌ها را تهدید می‌کنند را در ویدئوی خود مطرح نمایند.

علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را حداکثر تا روز ۳۰ اکتبر ۲۰۱۷ (۸ آبان ۱۳۹۶) در وب‌سایت یوتیوب (YouTube) بارگذاری کنند. در عنوان این فیلم از هشتگ MountainsMatter# استفاده کنید. پس از بارگذاری، فرم شرکت در مسابقه در لینک http://www.fao.org/international-mountain-day/video-contest/upload-your-video/en/ را پر کنید.

برندگان در هر کدام از موضوعات به رم سفر خواهند کرد تا در روز ۱۱ دسامبر(۲۰ آذر) در مراسم «روز بین‌المللی کوهستان» شرکت کنند. ویدئوهای برندگان نیز در این مراسم به نمایش گذاشته خواهند شد.

بر اساس اطلاعات موجود، تقریبا یک میلیارد نفر در مناطق کوهستانی زندگی می‌کنند و بیش از نیمی از جمعیت جهان نیز برای تأمین آب، غذا و انرژی پاک به کوه‌ها نیازمند هستند. اما عواملی چون تغییرات اقلیمی، تخریب خاک و بلایای طبیعی، کوهستان‌ها را تهدید کرده و عواقب گسترده و مخربی بر جوامع ساکن در کوهستان‌ها و مردم سایر نقاط جهان تحمیل می‌کند.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=20419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.