• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3

برخورد قاطع با متخلفین و فروشندگان غیرمجاز سموم دفع آفات نباتی

  • کد خبر : 20364
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
برخورد قاطع با متخلفین و فروشندگان غیرمجاز سموم دفع آفات نباتی

کمیته ساماندهی فروشگاه های سموم دفع آفات نباتی در استان فارس تشکیل و با متخلفین برخورد قاطع می شود. مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به منظور تأمین امنیت غذایی مردم و جلوگیری از توزیع سموم قاچاق و تقلبی توسط فروشگاه های غیرمجاز، کمیته ساماندهی سموم در سطح استان تشکیل و با […]

sazman_jahad_keshavarzi_farsکمیته ساماندهی فروشگاه های سموم دفع آفات نباتی در استان فارس تشکیل و با متخلفین برخورد قاطع می شود.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: به منظور تأمین امنیت غذایی مردم و جلوگیری از توزیع سموم قاچاق و تقلبی توسط فروشگاه های غیرمجاز، کمیته ساماندهی سموم در سطح استان تشکیل و با متخلفین این حوزه برخورد قاطع صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس امیری افزود: این اقدام مهم با همکاری مشترک سازمان جهاد کشاورزی، دادستانی، نیروی انتظامی و فرمانداری های سراسر استان انجام شده که نقش موثری در جهت حفظ بهداشت و سلامت جامعه داشته است.

وی خاطر نشان کرد: برهمین اساس در طول یک سال گذشته تعداد ۲۸۴ فروشگاه غیرمجازسموم در سرتاسر استان شناسایی و ساماندهی شده اند که دراین رابطه تعداد ۳۲ فروشگاه غیر مجاز پلمپ و بیش از ۲۸۰ کیلوگرم انواع سموم قاچاق و غیر مجاز کشف و ضبط شده است.

این مقام مسئول تاکید کرد: نظارت جدی بر تهیه، توزیع و فروش آفت کش های نباتی ازاولویت های مهم سازمان جهاد کشاورزی استان فارس بوده و به منظور انجام این مهم و برخورد شدید قانونی با متخلفین و جلوگیری از فروش سموم تقلبی و قاچاق، تفاهم نامه مشترکی با سازمان تعزیرات حکومتی تنظیم گردیده که در همین راستا انجام گشت های مشترک بزودی آغاز خواهند شد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=20364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.