• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
6

برنامه نخستین روز جشنواره فیلم سبز

  • کد خبر : 20133
  • ۱۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
برنامه نخستین روز جشنواره فیلم سبز

برنامه نخستین روز نمایش فیلم های ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز اعلام شد. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از روابط عمومی ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز، برنامه نمایش فیلم‌های روز شنبه ۱۸ شهریور در سینما فلسطین محل برگزاری جشنواره ، بدین شرح است: سالن شماره یک *ساعت ۲۰-۱۸ مراسم افتتاحیه با نمایش فیلم «پیش […]

برنامه نخستین روز نمایش فیلم های ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم سبز اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از روابط عمومی ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز، برنامه نمایش فیلم‌های روز شنبه ۱۸ شهریور در سینما فلسطین محل برگزاری جشنواره ، بدین شرح است:
سالن شماره یک
*ساعت ۲۰-۱۸
مراسم افتتاحیه با نمایش فیلم «پیش از سیل»
*ساعت۲۲-۲۰
نمایش فیلم‌های ریز گرد- چهار نعل بی-مهار، به درون آبی، پرواز پلیکان‌های سفید، پردیس-های خیال
*ساعت ۲۴-۲۲
نمایش فیلم های آرابیدوپسیس تالیانا، داگبین، زباله در زباله، چین پلاستیکی
سالن شماره دو
*ساعت ۱۸-۲۰
نمایش فیلم های آپارا – پسری که می‌آید ومی‌رود، مأموران، ۰۰ – فرزند انفجار جمعیت، خور آذینی، پرندگان بی‌پایان،
*ساعت ۲۰-۲۲
نمایش فیلم های شما قوی-ترین نیستید، حیوان، باروری ابرها، صحرای مایع
*ساعت ۲۲-۲۴
نمایش فیلم های رؤیای بیداری، انرژی آینده،پانگولین، آخرین ببرهای سوماترا، خط اشکی
ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران بزرگ ترین رویداد فرهنگی حفظ محیط زیست به دبیری فرهاد توحیدی از ١٨ تا ٢۴ شهریور ماه در سینما فلسطین و گالری موسسه فرهنگی ،هنری صبا و همزمان در سراسر ایران برگزار می شود.

**داوران بخش سینمایی ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز معرفی شدند.
چهار داور ایرانی و سه داور خارجی از ایتالیا، بلژیک و ایرلند داوری آثار سینمایی بخش مسابقه جشنواره و انتخاب آثار برگزیده را به عهده دارند.
داوران ششمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سبز در بخش سینما عبارتند از:
***داوران خارجی
گائتانو کاپیتزی (Gaetano Capizzi ) ازایتالیا. دبیر جشنواره معتبر فیلم محیط زیستCinemambiente با ۲۰ سال سابقه و رییس شبکه جهانی جشنواره‌های فیلم سبز (Green Film Network)
برایونی دیون (Bryony Dunne) از ایرلند. کارگردان، برنده جایزه از پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم سبز ایران
ژوائو لیته (Joao Leite) از پرتغال/بلژیک. کارگردان، عکاس و تدوینگر شناخته شده بین المللی ساکن بلژیک و برنده جوایز متعدد برای ساخت فیلمهای مستند محیط زیستی

**داوران ایرانی
هدیه تهرانی بازیگر شناخته شده سینمای ایران است که در زمینه تهیه کنندگی و عکاسی و در کمپین نجات یوز ایرانی نیز فعالیت دارد.
از جمله جوایز وی می توان تندیس زرین بهترین بازیگر نقش اول زن از دهمین جشن خانه سینما، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از هفدهمین و بیست و چهارمین جشنواره فیلم فجر و جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم پیونگ یانگ را نام برد.
اکبر عالمی، مستند ساز، نویسنده، مترجم و منتقد سینما است. فیلم های مستند علمی و صنعتی او در زبان های روسی، ایتالیایی، فرانسه، انگلیسی، اسپانیولی، آلمانی، عربی و فارسی همگی از پژوهش ارزنده ای برخوردار است. در کارنامه ایشان ۲۹ مستند ارزشمند ثبت شده است. عالمی در چندین جشنواره فیلم و عکس در ایران و جهان داور و رییس هیات داوران بوده است.
میر اسماعیل میرفخرایی دارای مدرک دکترای علوم رسانه از استرالیا و از مشهورترین چهره های رسانه های سمعی و بصری در کشور به شمار می آید. از جمله فعالیت های او ساخت بیش از ۵۰۰ برنامه در زمینه مسائل علمی، طبیعت و محیط زیست بوده است.
وی سال ها در دانشگاه های ایران و خارج از کشور تدریس کرده و در جشنواره های متعدد، عضو هیئت داوری بوده است.
مانی میرصادقی زیست شناس دریایی و مستندسازاست. او چندین فیلم در ارتباط با حیات وحش و مسائل زیست محیطی با تهیه کنندگی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و برنامه توسعه سازمان ملل متحد ساخته است و هم اکنون نیز در پروژه ای برای این سازمان در قالب برنامه حفاظت از دریاچه ارومیه در ایران مشغول به کار است.
او بنیانگذار سازمان مردم نهاد «آگاهی آبی» است و در فعالیت های مربوط به حفاظت از یوز پلنگ آسیایی بیش از ۱۹ سال فعالیت داشته است.
ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز بزرگ ترین رویداد محیط زیستی ایران به دبیری فرهاد توحیدی ۱۸ تا ۲۴ شهریورماه در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزارمی شود.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=20133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.