• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
2

ابتکار: در حوزه محیط زیست خبرنگاران مانند محیط بانان و مدافعان طبیعت هستند

  • کد خبر : 19873
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
ابتکار: در حوزه محیط زیست خبرنگاران مانند محیط بانان و مدافعان طبیعت هستند

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست معصومه ابتکار در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت افزود: عرصه خبرنگاری، عرصه تلاش برای نشر حقایق، تنویر افکار عمومی و ارتقای سطح آگاهی و شناخت جامعه است. خبرنگاران با انعکاس کامل و دقیق واقعیت ها و با بیان مسایل […]

khabarnegarبه گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست معصومه ابتکار در پیامی فرارسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را تبریک گفت افزود: عرصه خبرنگاری، عرصه تلاش برای نشر حقایق، تنویر افکار عمومی و ارتقای سطح آگاهی و شناخت جامعه است.
خبرنگاران با انعکاس کامل و دقیق واقعیت ها و با بیان مسایل گاه تلخ و گاه شیرین، اطلاعات عمومی مردم را در موضوعات و مسایل مختلف گسترش و جوامع را در جریان وقایع قرار می دهند اما در موضوعاتی مانند محیط زیست که همگان نیازمند آگاهی و اطلاعات کافی از آن هستند تا بتوانند برای و بهبود وضعیت زندگی و سلامتی خود تصمیم بگیرند، کار خبرنگاران مهم تر و دشوارتر می شود.
در حوزه محیط زیست اطلاع رسانی صحیح و به موقع علاوه بر اینکه مانع از تخریب ها و آسیب های بیشتر می شود، می تواند سبب اصلاح رفتارها نیز بشود و حتی جریانات اجتماعی را برای مقابله با یک آسیب به حرکت در آورد.
در حوزه محیط زیست، خبرنگاران از موضع دفاع از طبیعت آسیب پذیر و شکننده برآمده و از این طریق منافع بلند مدت مردم را تسهیل می کنند.
روز خبرنگار را به همه فعالان رسانه و گزارشگران کوشا و حقیقت طلب و به طور خاص به خبرنگارانی که با قلم و قدم خویش از محیط زیست و طبیعت دفاع کرده و در این راه زحمت کشیده اند، تبریک می گویم و بابت همه آنچه که متحمل شده اند تشکر و قدردانی می کنم.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=19873

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.