• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

اساسنامه بنیاد خیرین طبیعت ایران تدوین شد

  • کد خبر : 19665
  • ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۴:۱۲
اساسنامه بنیاد خیرین طبیعت ایران تدوین شد

با حضور اعضای هیات مؤسس “بنیاد خیریه طبیعت ایران” اساسنامه  تشکیل آن مورد بحث و بررسی و اصلاح قرار گرفت و جهت پیگیری روند ثبت قانونی به تصویب رسید. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پیام طبیعت، در جلسه ای که مقارن با زادروز خجسته کریم اهل بیت، […]

ahzaab_mosharekat_mardom_saman_gheyrdolati_tashakolبا حضور اعضای هیات مؤسس “بنیاد خیریه طبیعت ایران” اساسنامه  تشکیل آن مورد بحث و بررسی و اصلاح قرار گرفت و جهت پیگیری روند ثبت قانونی به تصویب رسید.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پیام طبیعت، در جلسه ای که مقارن با زادروز خجسته کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (علیه السلام) در دفتر آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور تشکیل شد، اعضای هیات مؤسس بنیاد خیریه طبیعت ایران ضمن تبادل نظر و اصلاح مواد، اساسنامه تشکیل سمن (سازمان مردم نهاد) خیریه مذکور را در ۲۵ ماده به تصویب رساندند تا جهت پیگیری روند ثبت قانونی بنیاد مذکور، به مراجع ذیصلاح ارائه گردد.

همچنین در ادامه این جلسه، اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره و بازرس بنیاد خیریه طبیعت ایران تعیین شدند و یکی از اعضای هیات مدیره جهت انجام امورات ثبت اساسنامه در اداره ثبت شرکت ها یا سایر مراجع ذیصلاح معرفی شد.

 شایان ذکر است بنیاد خیریه طبیعت ایران با هدف بهره گیری از توان نیکوکاران و ترغیب توانگران و علاقمندان طبیعت و در چارچوب اصول توسعه پایدار به انجام امور عام المنفعه در عرصه های منابع طبیعی در سطح کشور در قالب یک سمن خیریه  تشکیل می شود.
فعالیت در زمینه حفظ، توسعه و حمایت از منابع طبیعی از طریق اعمال مدیریت جامع بر این عرصه ها، ایجاد بستر مناسب جهت فعالیت و مشارکت همگانی و بهبود آب و خاک و برنامه ریزی، آینده نگری و ساماندهی جلب کمک های مردمی، دولتی و بین المللی، ارتباط و تعامل سازنده با مؤسسات خیریه ذیربط داخلی و خارجی و استفاده از تجارب آنها، ارائه پیشنهاد و راهکار جهت تصویب قوانین و مقررات حفظ و توسعه پایدار منابع طبیعی کشور و حمایت از گردشگری و اقتصاد سبز از دیگر اهداف عمده تشکیل بنیاد خیریه طبیعت ایران است.

 

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=19665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.