• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

جو آرام در اکثر مناطق کشور/ هوا گرمتر می‌شود

  • کد خبر : 19571
  • ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۹:۰۱
جو آرام در اکثر مناطق کشور/ هوا گرمتر می‌شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بررسی آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی، نشان‌دهنده برقراری جوی نسبتا آرام و تا پایان هفته همراه با روند افزایش نسبی دما در اکثر مناطق کشور است. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا؛ احد وظیفه به پیش‌بینی وضعیت آب و هوا طی سه روز آینده پرداخت […]

abohava_weatherمدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: بررسی آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی، نشان‌دهنده برقراری جوی نسبتا آرام و تا پایان هفته همراه با روند افزایش نسبی دما در اکثر مناطق کشور است.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا؛ احد وظیفه به پیش‌بینی وضعیت آب و هوا طی سه روز آینده پرداخت و اظهار کرد: بررسی آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی، نشان‌دهنده برقراری جوی نسبتا آرام و تا پایان هفته همراه با روند افزایش نسبی دما در اکثر مناطق کشور است.

وی افزود: در روز یکشنبه در برخی مناطق در شمال شرق، ارتفاعات مرکزی و شرقی البرز و شمال غرب گاهی شاهد افزایش ابر، رگبار پراکنده، باران و وزش باد خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه این ناپایداری‌ها در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ضعیف‌تر ادامه می‌یابد و تنها به بخش‌هایی از شمال غرب و ارتفاعات مرکزی البرز محدود خواهد شد گفت: طی روز یکشنبه بتدریج از شدت وزش باد و بدنبال آن، ارتفاعِ موج بطور نسبی در خلیج فارس کاسته خواهد شد.

وظیفه ادامه داد: ضمن اینکه فردا با حاکمیت جریانات جنوب شرقی شرایط برای ظهور ابر و احتمالا رخداد رگبار و رعدوبرق در مناطقی از جنوب شرق کشور نیز مهیا می‌شود. همچنین طی دو روز آینده در شرق کشور وقوع وزش باد شدید توام با خیزش گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.

به گفته وی حداکثر دمای پایتخت در روز جاری ۳۰ درجه و حداقل دمای آن ۱۷ درجه خواهد بود. همچنین دمای هوای تهران در روز دوشنبه بین ۱۹ و ۳۲ درجه و در روز سه‌شنبه نیز بین ۲۱ تا ۳۳ درجه متغیر خواهد بود و طی سه روز آینده آسمان تهران صاف تا کمی ابری است.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=19571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.