• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
1

امروز مردم آگاه و خوشبین به آینده این کشور هستند

  • کد خبر : 19113
  • ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲
امروز مردم آگاه و خوشبین به آینده این کشور هستند

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ مدیر کل سازمان تعاونی روستایی استان فارس که آرامش فعلی ایران اسلامی را حاصل زحمت بسیاری از مسئولان خدوم این دولت می داند، ابراز امیدواری کرد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات اردیبهشت ماه شاهد اقتدار بیشتر دولت در اداره کشور در سالهای آینده باشیم. به گزارش روابط عمومی […]

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN)؛ مدیر کل سازمان تعاونی روستایی استان فارس که آرامش فعلی ایران اسلامی را حاصل زحمت بسیاری از مسئولان خدوم این دولت می داند، ابراز امیدواری کرد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات اردیبهشت ماه شاهد اقتدار بیشتر دولت در اداره کشور در سالهای آینده باشیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان فارس، مهندس احد بهجت حقیقی در نشست تبیین دستاوردهای دولت تدبیر و امید و افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات که به میزبانی شهرستان فراشبند برگزار شد، ضمن تشریح دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه های مختلف اقتصادی ،اجتماعی و سیاسی اذعان داشت امروز مردم آگاه و خوشبین به آینده این کشور هستند.

وی با ابراز تاسف از وجود برخی افراد در جامعه که سعی در تخریب دولت دارند افزود: عده ای تصور می کنند با تخریب دولت، دکتر روحانی و هیات دولت را تضعیف کرده اند اما این در حالی است که نمی دانند نظام را با چنین کاری نشانه می گیرند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران استان فارس با طرح سوالاتی مبنی بر اینکه “مگر می شود دولتی را که با حکم رهبری تنفیذ گرفته را ذلیل کرد و اتفاقی برای نظام نیفتاد و آسیبی به آن نرسد؟” و یامگر می شود که مردم را ناامید کرد و بعد از آنها خواست در برهه های مختلف و با شور و هیجان سالهای انقلاب در راهپیمایی ها شرکت کنند؟” خاطرنشان کرد: به خاطر بی تقوایی و بی انصافی در انعکاس اخبار، مردم علاقه ای به دنبال کردن صدا و سیما و سیستم وا بسته آن ندارند؛ چرا که به دنبال تخریب دولت است و شاید هم نمی دانند که در دراز مدت با چنین اقدامی به پیکره نظام آسیب وارد خواهند کرد.

بهجت حقیقی که معتقد است پاک ترین، مجاهدترین و زحمت کش ترین افراد این جامعه در میان طیف اصلاح طلبان هستند، گفت: آمار بالای خانواده شهدا و رزمندگان و جانبازان اصلاح  طلب گویای این مدعاست، پس چرا عده ای انگ می زنند؟

وی که اعتقاد دارد اعتماد مردم نسبت به اصولگرایان به شدت کاسته شده این مهم را ناشی از سیاست نادرستی دانست که منجر به هنجارشکنی از سری دو دولت گذشته شد؛ کما اینکه امروز کسی حاضر به پشتیبانی از هنجارشکنی های ریاست دولت نهم و دهم نیست.

به گفته مدیر کل سازمان تعاونی روستایی استان فارس، دولت یک هدف دارد و به دنبال آشتی ملی است و استفاده از تمام ظرفیت ها و دلسوزان نظام است.

وی گفت در واقع در چهار سال اول دولت در حال آواربرداری از هزاران پلاسکو فروریخته در حوزه اقتصاد کشور بود و امروز سربازان این نظام در سیاست خارجی به مثابه ایثارگران در دوران دفاع مقدس از عزت ایران و ایرانی دفاع میکنند

بهجت حقیقی که آرامش فعلی ایران اسلامی را حاصل زحمت بسیاری از مسئولان خدوم این دولت می داند، ابراز امیدواری کرد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات اردیبهشت ماه شاهد اقتدار بیشتر دولت در اداره کشور در سالهای آینده باشیم

وی در خاتمه یادآور شد: اگرچه مشکلاتی وجود دارد و منکر آنها هم نیستیم اما امید است با امید و نشاط همگان در راستای تعالی کشور قدم بردارند..

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=19113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.