• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
3

امروز؛ بارندگی در بیشتر مناطق کشور

  • کد خبر : 18976
  • ۱۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
امروز؛ بارندگی در بیشتر مناطق کشور

بر اساس گزارش هواشناسی امروز سیزدهم فروردین و روز طبیعت در بیشتر مناطق کشور بجز جنوب و جنوب شرق بارندگی پیش بینی می شود. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از خبرگزاری مهر، بنا بر پیش بینی سازمان هواشناسی ،امروز سیزدهم فروردین و روز طبیعت در بیشتر مناطق  کشور بجز جنوب و جنوب […]

بر اساس گزارش هواشناسی امروز سیزدهم فروردین و روز طبیعت در بیشتر مناطق کشور بجز جنوب و جنوب شرق بارندگی پیش بینی می شود.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از خبرگزاری مهر، بنا بر پیش بینی سازمان هواشناسی ،امروز سیزدهم فروردین و روز طبیعت در بیشتر مناطق  کشور بجز جنوب و جنوب شرق یعنی استان های سیستان و بلوچستان و هرمزگان بارندگی پیش بینی می کنیم.

اطلاعات هواشناسی نشان می دهد که بارندگی در استان های لرستان، مرکزی، جنوب همدان، شرق کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق خوزستان از شدت بالاتری برخوردار خواهد بود.

قابل توجه مسافران نوروزی برای بازگشت طی روز دوشنبه چهاردهم فروردین، سامانه بارشی عمدتاً در نیمه شمالی کشور فعال خواهد بود.

بر این اساس بارندگی در استان های تهران، قم، مرکزی، همدان، برخی نقاط کردستان، جنوب آذربایجان غربی، غرب سمنان، خراسان رضوی، نیمه شمالی اصفهان، مناطقی از خراسان شمالی، مازندران و گلستان از شدت بیشتری برخوردار است و احتمال آب گرفتگی در این استان ها وجود دارد.

بر اساس این گزارش  ،کاهش دمای هوا برای امروز و فردا به ویژه در نیمه شمالی خبرداد و گفت: بارش ها در مناطق کوهستانی و نقاط سردسیر شمالغرب و البرز و زاگرس مرکزی برف خواهد بود.

در نیمه شرقی و دامنه های مرکزی و شرقی البرز هم وزش باد شدید خواهد بود.این سامانه بارشی به تدریج از روز سه شنبه کشور را ترک خواهد کرد.

همچنین هوای تهران امروز ابری با بارش باران و در شمال استان برف و وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوا نیز بین ۱۷ تا ۸ درجه سانتیگراد خواهد بود.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=18976

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.