• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
4

برگزاری اجلاس سازمان ملل با موضوع ریزگردها؛ سال آینده در ایران

  • کد خبر : 18814
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۹:۰۴
برگزاری اجلاس سازمان ملل با موضوع ریزگردها؛ سال آینده در ایران

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری اجلاس جهانی سازمان ملل با موضوع «گرد و غبار» در ایران خبر داد که این اجلاس سال آینده برگزار خواهد شد. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از مهر، معصومه ابتکار در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به […]

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری اجلاس جهانی سازمان ملل با موضوع «گرد و غبار» در ایران خبر داد که این اجلاس سال آینده برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از مهر، معصومه ابتکار در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به خوزستان گفت: این سفر اهمیت بسیار زیادی داشت، به دلیل اینکه بازدیدی از اجرای عملیات کاشت نهال و تثبیت خاک صورت گرفت، رئیس‌جمهور نیز از آنجا بازدید داشتند و از نزدیک با مردم صحبت کردند.

وی با اشاره به پیگیری‌های بین‌المللی برای مقابله با ریزگردها در خوزستان گفت: جلسات پیگیری با حضور رئیس‌جمهور در اهواز برگزار شد و من در آن جلسه گزارشی دادم که بخشی از تلاش‌ ما در حوزه بین‌المللی است.

ابتکار افزود: هفته گذشته معاون دبیرکل سازمان ملل به دعوت من به تهران آمد و یکی از بحث‌های اصلی مذاکرات ما با او، بحث مقابله با گرد و غبار و طرح‌های مقابله با کانون‌های غرب آسیا و ضرورت همکاری کشورهای منطقه خصوصاً عراق و کشورهایی مانند عربستان سعودی بود و سازمان ملل نیز در این خصوص طرح‌های منطقه‌ای و جهانی را دنبال می‌کند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه اجلاس سازمان ملل در موضوع گرد و غبار سال آینده در ایران برگزار خواهد شد، گفت: ما پیگیر مسئله هستیم و به صورت دوجانبه با دولت عراق نیز جلساتی داشتیم که پاسخ‌های امیدوارکننده‌ای برای همکاری و مقابله با ریزگردها از سوی این دولت شنیده‌ایم.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=18814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.