• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3

ابتکار: درباره ریزگردها پاسخ های امیدوارکننده از عراق شنیدیم

  • کد خبر : 18798
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴
ابتکار: درباره ریزگردها پاسخ های امیدوارکننده از عراق شنیدیم

رییس سازمان حفاظت محیط زیست جلسه دو جانبه با مسوولان عراقی در مورد ریزگردها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پاسخ های مثبتی در زمینه بحران ریزگردها از سوی عراق شنیده ایم که امیدوار کننده است. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایرنا؛ معصومه ابتکار روز چهارشنبه در حاشیه جلسه دولت در جمع […]

رییس سازمان حفاظت محیط زیست جلسه دو جانبه با مسوولان عراقی در مورد ریزگردها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: پاسخ های مثبتی در زمینه بحران ریزگردها از سوی عراق شنیده ایم که امیدوار کننده است.
به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایرنا؛ معصومه ابتکار روز چهارشنبه در حاشیه جلسه دولت در جمع خبرنگاران افزود: تلاش داریم تا با تعامل بیشتر به موضوع تثبیت خاک و بحران ریزگردها کمک کنیم.
وی همچنین درمورد سفر رییس جمهوری به استان خوزستان اظهارداشت: در سفری که به همراه رییس جمهوری به استان خوزستان انجام شد بازدیدی از اجرای عملیات کاشت نهال و تثبیت خاک و بخش سیلاب در اهواز بخش هندیجان انجام شد و رییس جمهوری از نزدیک اقدامات انجام شده وعملیات اجرایی را بازدید کردند.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست خاطر نشان کرد: کانون های فوق بحران استان خوزستان با مطالعات صورت گرفته شناسایی شده است و امیدواریم اقدامات انجام شده و در حال انجام نسبت به کاهش بحران ها اثرگذار باشد.
ابتکار به آغاز پیگیری های بین المللی در زمینه ریزگردهای استان خوزستان اشاره کرد و گفت: هفته گذشته از معاون دبیر کل سازمان ملل دعوت کردیم تا در تهران جلسه ای داشته باشیم که از محورهای این جلسه مقابله با گرد و غبار و طرح های کانون های غرب آسیا بخصوص در مورد کشورهای عراق و عربستان بود که سازمان ملل سازو کارهای منطقه ای و بین المللی را در این زمینه دنبال می کند.
وی افزود: اجلاس جهانی در موضوع گرد و غبار و همکاری های منطقه ای سال آینده در تهران برگزار خواهد شد و موضوعات بحران های گردو غبار را از طریق منطقه ای و بین المللی پیگیر هستیم.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=18798

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.