• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

به کارگیری فارغ التحصیلان محیط زیست با اعمال استاندارد ایمنی و محیط زیست

  • کد خبر : 18273
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
به کارگیری فارغ التحصیلان محیط زیست با اعمال استاندارد ایمنی و محیط زیست

رییس سازمان محیط زیست گفت: اعمال استاندارد سلامت، ایمنی و محیط زیستHSE نه تنها ضامن توسعه پایدار و سلامتی جامعه است، بلکه راه حل مهمی برای به کارگیری فارغ التحصیلان رشته محیط زیست به حساب می آید. به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا، معصومه ابتکار در کانال تلگرامی خود نوشت: اعمال استاندارد […]

رییس سازمان محیط زیست گفت: اعمال استاندارد سلامت، ایمنی و محیط زیستHSE نه تنها ضامن توسعه پایدار و سلامتی جامعه است، بلکه راه حل مهمی برای به کارگیری فارغ التحصیلان رشته محیط زیست به حساب می آید.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی و منابع طبیعی(IANN) به نقل از ایسنا، معصومه ابتکار در کانال تلگرامی خود نوشت: اعمال استاندارد سلامت، ایمنی و محیط زیستHSE نه تنها ضامن توسعه پایدار و سلامتی جامعه است، بلکه راه حل مهمی برای به کارگیری فارغ التحصیلان رشته محیط زیست به حساب می آید.
امروز این مسئله را در پیامی که به همایش تبیین کارکرد سیستم مدیریتی HSE در همدان، فرستادم مورد تاکید قرار دادم.
تحقق پایداری در توسعه نیازمند لوازمی است که از سیاست گذاری دقیق و اعمال استانداردهای مربوط به سلامت، ایمنی، محیط زیست و انرژی آغاز می شود و مرحله بعد تعمیق این سیاست ها و اجرای استانداردها به نحوی است که مراکز صنعتی به مرحله خودپایشی برسند.
وی همچنین در این متن افزوده: این در حالی است که در برخی قراردادها موضوع HSE نادیده گرفته می شود که حادثه تلخ و پر هزینه آتش سوزی ساختمان پلاسکو از مصادیق خسارت بار کم توجهی به آن است. اما ترویج و اعمال این استاندارد، ابزاری کارآمد برای بهبود مستمر روش‌هاست که ارتقای سطح سلامت، ایمنی و محیط زیست را در مراکز خدماتی و صنعتی موجب می‌شود و در عین حال زمینه به کارگیری افراد متخصص، آموزش دیده، ماهر و مجرب در رشته های مربوطه از جمله فارغ التحصیلان محیط زیست را فراهم کرده و به طور تزایدی با هم افزایی منافع جامعه را تامین می کند.
امیدوارم برگزاری “نشست تبیین کارکرد HSEE در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی” با محوریت اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان و همراهی دستگاه های مربوطه اجرایی، فعالان اقتصادی بخش غیردولتی و سازمان های مردم نهاد همدان، فرصت مغتنمی برای اجرای استانداردها و نیز اشتغال فارغ التحصیلان محیط زیست باشد.

لینک کوتاه : http://iann.ir/?p=18273

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • در صورت مشاهده پیام های غیر اخلاقی توسط پلیس فتا پیگیری میشه
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با موضوع باشد منتشر نخواهد شد.